Mohlo by sa možno povedať, že na nejakom tom slove na internete nezíde. Pretože je tu rôznych internetových výtvorov a na nich napísaných textov toľko, že je medzi nimi nejaké to slovo priamo kvapkou v mori. A je tiež vlastne pravdou, že na tom, čo je tu napísané, skutočne v mnohých prípadoch veľmi nestretne. Ale v niečom to určite pravda nie je. A to v otázke kľúčových slov.
Kľúčové slová nie sú len také hocijaké slová, a na rozdiel od väčšiny toho, čo kto niekedy napíše na internet, sú tieto zásadné, majú význam. A síce preto, že sa podieľajú na tom, kedy a ako početne bude ktorý web na sieti nájdený, otvorený a potom snáď aj náležite využitý.
Kľúčové slová sú predsa tie slová, ktoré ľudia na internete na jednej strane hľadajú. A ktoré by teda majitelia a prevádzkovatelia internetových stránok mali hojne a správnym spôsobom používať, aby to boli práve oni, kto budú po zadaní takýchto kľúčových slov do vyhľadávačov internetovou verejnosťou nájdení.
Je jednoducho potrebné, aby mal prevádzkovateľ na svojich stránkach tie kľúčové slová, ktoré hľadajú tí, ktorí by na internete radi objavili práve to, čo je na daných stránkach uverejnené a ponúkané. Čo je jeden z prvých predpokladov úspechov.
Avšak s kľúčovými slovami to nie je zase až také jednoduché. Nielen že sa tu musí splniť to, čo pred okamihom odznelo, teda že musia byť ponúkané také pojmy, ktoré sú dosť často vyhľadávané a ktoré sa na daných stránkach ponúkajú, ale tiež je potrebné zvoliť také kľúčové slová, ktoré pokiaľ možno čo najmenej využívajú internetoví konkurenti. Pretože čo by bolo platné mať slovo, ktoré niekto hľadá, keď by tým hľadajúcim bolo súčasne ponúknutých toľko internetových prezentácií, že by sa tu konkrétne medzi nimi ľuďom aj tak nájsť nepodarilo?
A tak to chce nájsť tie najvhodnejšie termíny a frázy. A to chce ísť na to skutočne uvážlivo, vedieť, ako na to. Chce to analýzu kľúčových slov. A navyše aj vedieť, ako ich na webe čo najlepšie rozmiestniť a ako ich využiť pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače a propagáciu. A k tomu je najlepšie nechať si pomôcť odborníkmi na SEO.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.