Pokiaľ má byť SEO úspešná, je potrebné vykonávať ju dokonale av skutočne všetkých ohľadoch, ktoré v nej môžu a majú zohrať svoju rolu. A čo to v praxi znamená?
Než sa začne optimalizovať, je potrebné vykonať analýzu kľúčových slov. Teda vybrať si z nadbytku možností tie, ktoré budú v danom prípade najlepšie fungujúcimi, čo najviac vyhľadávanými a zároveň takými, s ktorými je možné prekonať konkurenciu. Takáto analýza kľúčových slov slúži ako základ architektúry webových stránok a obsahovej stratégie a PPC kampaní a je nenahraditeľná, pretože s nehľadanými pojmami alebo pojmami hojne využívanými silnejšou konkurenciou sa ďaleko nedôjde.
Rovnako je ale dôležitá aj optimalizácia obsahu, ktorý sa na danom webe aktuálne nachádza. Tá môže mať dokonca aj väčší význam ako tvorba nového obsahu. Je potrebné sa tu zamerať na optimalizáciu titulkov, nadpisov, popisov a obsahu, pokiaľ ide o vo vyhľadávačoch relatívne úspešnú záležitosť, s cieľom ešte vylepšiť doposiaľ dosiahnuté výsledky.
Významnú úlohu ale zohráva aj vnútorné prelinkovanie webu, teda vzájomné vnútorné prepojenie jeho obsahu. Pretože to slúži k lepšej orientácii ako návštevníkom takého webu, tak aj robotom internetových vyhľadávačov.
Pri optimalizácii ďalej pomáha aj vytváranie rozšíreného a podporného obsahu webu, teda obsahu, ktorý nadväzuje na hlavný obsah a rozvíja ho žiaducimi smermi.
A pochopiteľne sa tu nesmie zabúdať ani na vytváranie spätných odkazov. Čo je možné prevádzkovať najrôznejšími spôsobmi, vždy ale s jediným úmyslom – získať odkazy na čo najideálnejších miestach obsahovo obdobných a dobre hodnotených a navštevovaných cudzích webov, čo slúži na privádzanie nových návštevníkov aj na práve optimalizovaný web a na dosiahnutie lepšieho hodnotenia webu internetovými vyhľadávačmi, majúcimi také kvalitné spätné odkazy za dôkaz kvality optimalizovaného webu.
To všetko je tu jednoducho dôležité, aby web zabodoval viac v internetových vyhľadávačoch. A aby to fungovalo, treba nielen optimalizovať, ale aj sledovať, aký to prináša efekt. Aby sa SEO vykonávala čo najvhodnejším a najefektívnejším spôsobom.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.