Pokiaľ sa má internetovému podnikaniu dariť, je logické, že je v prvom rade potrebné mať dostatočne navštevovaný podnikateľský web. A každého, kto je aspoň trochu oboznámený s touto problematikou, zrejme razom napadne, že sú na tento účel potrebné spätné odkazy, ktoré privedú na daný web záujemcov z iných miest na internete. Takže stačí vytvoriť si dostatok takýchto spätných odkazov a je to…
A je to niekedy prvá chyba, ktorej sa prevádzkovateľ webu môže dopustiť. Ono je totiž síce nesporné, že viac odkazov poskytuje nádej na viac oslovených užívateľov internetu, lenže také jednoduché to tu nie je. Napríklad odkazy umiestnené niekam do komentárov alebo iných obdobne ľahko dostupných miest spravidla nemávajú prílišnú váhu, nie sú využívané ani pozitívne vnímané internetovými vyhľadávačmi. A ak je zjavné zneužitie tejto možnosti, môže namiesto pokroku v internetových vyhľadávačoch nasledovať trest v podobe zníženia umiestnenia odkazu na daný web vo vyhľadávači.
A problémom nie je iba využívanie spomínaných odkazov pripomínajúcich vlastne spam. Problémom môže byť aj výmena odkazov s inými webmi. Pokiaľ sa totiž niekomu ponúka odkaz na jeho webové stránky z pätičky webu alebo iného miesta bez textového obsahu alebo s úplne nesúvisiacim textovým obsahom, potom ide o bezcennú ponuku, rovnako ako je to v prípadoch, keď na nejaký web smerujú odkazy z tematicky úplne odlišných stránok . A veľký význam nemáva ani situácia, kedy sa na nejaký web odkazuje často z toho istého webu iného.
Oveľa výhodnejšie je mať a využívať svoje vlastné odkazy na sociálnych stránkach alebo blogoch, smerujúce ako na hlavný web, tak aj na jeho podstránky.
A pozornosť netreba venovať iba odkazom smerujúcim na náš web, ale aj tým odkazujúcim na našom webe na web cudzie. V takom prípade treba vsádzať na odkazy smerujúce na skutočne hodnotné webové stránky, najmä na ich informačný obsah.
A je pochopiteľné, že je potrebné pravidelne kontrolovať funkčnosť vnútorných i odchádzajúcich odkazov. Pretože sa tu dokonalosť jednoznačne oplatí. Na rozdiel od šlendriánu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.