Pokiaľ si chce niekto zaistiť náležitú návštevnosť svojho webu, musí sa o túto pochopiteľne zaslúžiť, a to najlepšie neustálou snahou o zviditeľnenie sa a oslovenie tej časti publika, o ktorú v danom prípade ide. Na čo je možné využiť priamo nepreberné množstvo spôsobov. Z ktorých niektoré stopercentne zaberajú, niektoré zaberajú iba v profesionálnom prevedení, niektoré majú iba relatívnu nádej na úspech as niektorými nemá vlastne ani zmysel strácať čas.
Medzi záležitosti, ktoré s úspechmi nejakého webu môžu pomôcť, patrí nesporne aj e-mailing, teda rozosielanie informačných, motivačných a podobných e-mailov ľuďom, ktorí majú byť oslovení a súčasne o toto javí záujem.
Pričom treba odlíšiť banálne náhodné rozosielanie e-mailov od toho, ktoré skutočne prináša výsledky. E-mailing je totiž vo svojej žiaducej podobe niečím celkom iným než len rozosielaním spamu. E-mailing ľudí informuje, motivuje a nedá im zabudnúť na to, že je tu istá ponuka. A aby sa to dosiahlo s maximálnym možným efektom, je žiaduce potrebné aj to, aby boli rozosielané e-maily spĺňajúce skutočne dôležité kritériá.
A ktoré kritériá že to sú?
Predovšetkým tu musí byť adresátovi už od prvého okamihu zrejmé, od koho a o čom taký e-mail je a čo môže svojmu príjemcovi dať. Akonáhle totiž nie je okamžite vzbudený záujem, ťažko sa dá dúfať, že sa niekto do takého materiálu začíta. Potom tu samozrejme musí byť kvalitný a relevantný obsah, pretože s niečím nezaujímavým sa nikdy nezaboduje, ani keby niekto rozoslal milióny e-mailov. Každý takýto e-mail by mal rovnako sledovať ideálne iba jeden zámer a cieľ, mal by byť kombináciou textu a obrazového materiálu, mal by pôsobiť na príjemcove emócie a vyzývať tohto k nejakej akcii, kvôli ktorej bol rozoslaný. A tiež je skvelé, keď je taký e-mail personalizovaný, teda keď tento vyzerá, ako by ním bol cielene oslovovaný práve ten, kto ho obdržal. Oslovenie menom tu nie je žiadna banalita, má to zmysel.
Čím dokonalejší taký e-mail je, tým skôr svojich adresátov osloví. A tým skôr podporí tú ponuku, ktorú na internete podporiť má.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.