Ak sa bavíme o SEO marketingu, potom je nesporné, že tento musí byť čo najdokonalejší, aby sa dosiahlo priazne vyhľadávačov a následne aj internetovej verejnosti. A to znamená napríklad aj potrebu dokonalých textov, ktoré sú na danom webe využívané.
Je samozrejmosťou, že ak majú byť také texty prínosné, je potrebné, aby tieto boli originálne, neskopírované odinakiaľ. Pravidlom by tu malo byť, že by každá stránka takéhoto webu mala obsahovať prinajmenšom jednu normostranu textu. A to nielen textu ako takého, ale výhradne nejakého prínosného oznámenia, ideálne štruktúrovaného a obsahujúceho kľúčové slová ako v nadpisoch, tak aj v titulkoch a popisoch. Avšak takými kľúčovými slovami by sa to tu určite nemalo iba hemžiť, taký text by mal pôsobiť úplne prirodzene, a nie ako balast iba obklopujúce kľúčové slová.
Ďalej je určite rozumné zverejniť tu skôr jeden dlhší a podrobnejší text než viac krátkych textov spomínajúcich viac-menej jednu a tú istú tému.
Do takýchto textov by mal byť vždy zakomponovaný aspoň jeden odkaz smerujúci na inú stránku toho istého webu, avšak tento by tu nemal byť vložený opakovane. Takéto vnútorné odkazovanie totiž pochopiteľne udrží návštevníkov na webe dlhšie a zvýši nádej na to, že sa dosiahne konverzia. A určite by sa tu nemalo odkazovať vždy len na úvodnú stránku webu, ale aj na iné podstránky.
Kľúčové slová by tu nesporne mali zodpovedať cieľu, ktorý bol takémuto webu vytýčený, nemalo by ísť o príliš všeobecné pojmy.
V textoch by sa mali tučne zvýrazňovať iba kľúčové slová alebo inak dôležité pojmy a frázy. Na každej stránke by sa potom nemalo vyskytovať iba jediné kľúčové slovo, mali by sa tu využívať aj jeho synonymá a long-tailové varianty.
A ani pri rýdzo komerčných weboch by sa nemali ich prevádzkovatelia obmedzovať iba na čisto komerčný obsah. Aj tu prospejú aj optimalizované informatívne články napríklad v blogu, ktoré v SEO taktiež preukážu dobrú službu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.