Rozjazd každého internetového obchodu si samozrejme žiada svoje. Iste, nie je nič, čo by sa nedalo napraviť aj dodatočne, ale predsa len je vždy lepšie, keď sa niečo poriadne pripraví a funguje to tak ideálne už od prvej chvíle. Pretože len tak je isté, že odtiaľto neodíde predčasne a možno aj navždy žiadny neuspokojený zákazník, ktorého by bola pochopiteľne škoda.
A na čo si teda treba dať pozor, aby bol novo spustený e-shop čo najdokonalejší?
Predovšetkým to chce dokonalú štruktúru webu takého e-shopu. Pretože je vhodné, aby sa na ňom zákazníci ľahko orientovali, aby tu ľahko našli v jednotlivých kategóriách tovaru to žiadané a aby sa po výbere ľahko dostali ako k pokladni, tak napríklad aj o krok späť. A preto nikdy neuškodí, keď najprv taký e-shop vyskúša nanečisto nejaká nezúčastnená osoba.
Samozrejme potom musí mať taký web aj dokonalý dizajn, aby zaujal už na prvý pohľad a motivoval návštevníkov na zotrvanie práve tu. Všetko by tu malo ladiť a tvoriť jeden dokonalý celok. Fotografie ponúkaného tovaru by potom mali mať aj alt popisky, ktoré okrem iného môžu poslúžiť aj ako ďalšie kľúčové slová.
Popisky u jednotlivých produktov potom majú byť taktiež originálne a kvalitné, výstižné a jasne štruktúrované. Originalita a dokonalosť tu totiž prispejú aj po stránke optimalizácie pre internetové vyhľadávače.
Titulky a meta popisky stránok webu by mali zvádzať na kliknutie, obsahovať kľúčové slová a tiež informovať.
Takýto internetový obchod má byť prepojený aj s e-mailingovým nástrojom, aby sa tu dali čo najefektívnejšie využívať údaje vyplnené zákazníkmi, ktoré potom poslúžia na zasielanie newsletterov. Z dôvodu propagácie je ale dôležitá aj aktivita na sociálnych sieťach, tam, kde sa najhojnejšie vyskytuje cieľová skupina používatelia takého e-shopu. Minimom sú tu Facebook a Instagram, na ktorých sa dá propagovať a ktoré je možné využiť aj pri SEO.
A dôležité je aj to, ako funguje taký e-shop na mobile. Pretože je tých, ktorí nakupujú cez telefón, stále viac. A bola by hlúposť ich ignorovať. Kšeft je predsa kšeft.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.