zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Čo na e-shope nepodceniť?

Rozjazd každého internetového obchodu si samozrejme žiada svoje. Iste, nie je nič, čo by sa nedalo napraviť aj dodatočne, ale predsa len je vždy lepšie, keď sa niečo poriadne pripraví a funguje to tak ideálne už od prvej chvíle. Pretože len tak je isté, že odtiaľto neodíde predčasne a možno aj navždy žiadny neuspokojený zákazník, ktorého by bola pochopiteľne škoda.
A na čo si teda treba dať pozor, aby bol novo spustený e-shop čo najdokonalejší?
Predovšetkým to chce dokonalú štruktúru webu takého e-shopu. Pretože je vhodné, aby sa na ňom zákazníci ľahko orientovali, aby tu ľahko našli v jednotlivých kategóriách tovaru to žiadané a aby sa po výbere ľahko dostali ako k pokladni, tak napríklad aj o krok späť. A preto nikdy neuškodí, keď najprv taký e-shop vyskúša nanečisto nejaká nezúčastnená osoba.
Samozrejme potom musí mať taký web aj dokonalý dizajn, aby zaujal už na prvý pohľad a motivoval návštevníkov na zotrvanie práve tu. Všetko by tu malo ladiť a tvoriť jeden dokonalý celok. Fotografie ponúkaného tovaru by potom mali mať aj alt popisky, ktoré okrem iného môžu poslúžiť aj ako ďalšie kľúčové slová.
Popisky u jednotlivých produktov potom majú byť taktiež originálne a kvalitné, výstižné a jasne štruktúrované. Originalita a dokonalosť tu totiž prispejú aj po stránke optimalizácie pre internetové vyhľadávače.
Titulky a meta popisky stránok webu by mali zvádzať na kliknutie, obsahovať kľúčové slová a tiež informovať.
Takýto internetový obchod má byť prepojený aj s e-mailingovým nástrojom, aby sa tu dali čo najefektívnejšie využívať údaje vyplnené zákazníkmi, ktoré potom poslúžia na zasielanie newsletterov. Z dôvodu propagácie je ale dôležitá aj aktivita na sociálnych sieťach, tam, kde sa najhojnejšie vyskytuje cieľová skupina používatelia takého e-shopu. Minimom sú tu Facebook a Instagram, na ktorých sa dá propagovať a ktoré je možné využiť aj pri SEO.
A dôležité je aj to, ako funguje taký e-shop na mobile. Pretože je tých, ktorí nakupujú cez telefón, stále viac. A bola by hlúposť ich ignorovať. Kšeft je predsa kšeft.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol