seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Čo je to PR článok?

Internet je plný reklamy. Niektoré reklama je viditeť viac, niektorá naopak menej. Ideálna reklama je tá, ktorá nie je agresívna, ale aj napriek tomu dokáže prinútiť k nejakej akcii. Nemusí ísť pritom nutne o zakúpenie produktu alebo využitie služby. Môže ísť o registráciu do systému alebo napríklad iba navštívenie webovej stránky. To všetko a oveľa viac dokáže PR článok. Jedná sa o textový útvar, ktorý skombinuje reklamné metódy a publicistické štýly. Veľkú úlohu zohráva aj označenie PR, čo je skratka z anglického Public Relation, čiže vzťahy s verejnosťou. Texty preto musia byť niečím výnimočné, nesmie ísť iba o reklamu v obyčajnom štýle. Musí síce obsahovať informácie alebo podnietiť ku konverzii, ale musí byť takisto tvorený v čitateľnom zaoblení, čo robí z PR článku zaujímavý spôsob, ako propagovať služby, produkty, osoby, ale čokoľvek iného.

Čo musí PR článok spĺňať a ako vôbec vyzerá?

Každý text, ktorý bude spadať do kategórie PR článkov, musí mať určitú funkciu. Ide o text, ktorý má podnietiť návštevníka webu k zakúpeniu tovaru alebo ide o článok, ktorý v sebe obsahuje spätný odkaz na nejaký cudzí web? To sú všetko otázky, ktoré je nutné si zodpovedať ešte predtým, než sa začne s tvorbou tohto typu textu. Čo je však dôležité, tak je to dať článku určitý zmysel. Text musí svojou povahou čitateľovi niečo priniesť, a či to bude iba nejaká informácia, poznatok, výzva k činnosti alebo čokoľvek iného, to už závisí od požiadaviek zadávateľa alebo autorovi tohto textu.

PR články môžu mať rôznu formu. Niekedy sa môžete stretnúť s dlhým textom, ktorého povereným posolstvom bude iba informovať o nejakej novinke. Rovnako tak je možné stretnúť sa s krátkym textom, ktorý v sebe bude skrývať niečo poburujúce, avšak zároveň prinúti zhliadnuť obsah skrytý pod odkazom. Foriem je veľa, rovnako ako pojatie tohto typu textu.

Ďalšia vec je uvedomiť si, komu je text určený. Je to určitá cieľová skupina, široká verejnosť alebo odborná verejnosť? Od toho sa odvíja aj jazyk, ktorým bude text písaný. Môže ísť o populárnu formu, prípade čiastočne vedeckú- Ak už je však forma akákoľvek, text by mal byť:

V stručnosti ste sa dozvedeli, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať a aký je jeho účel. Pokiaľ si myslíte, že by ste funkciu tohto dôležitého textu využili, a to napríklad pri svojom online podnikaní, určite nie je od veci využiť služby špecialistov, takzvaných copywriterov, ktorí pre vás môžu tieto kvalitné texty napísať. Firma SEOlight s.r.o. má týchto špecialistov v svojom tíme hneď niekoľko, a preto sa neváhajte obrátiť s akýmkoľvek návrhom na tému a spracovanie, nakoľko skúsení špecialisti si poradia aj s veľmi náročným zadaním.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorazové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy staviame na systému WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluningov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte prosím naše služby
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol