K tomu, aby sa na internete darilo biznisu, je nevyhnutné, aby aj tu bola zaistená fungujúca reklama. A aby táto na publikum účinkovala, je potrebné ju prevádzkovať presne tým spôsobom, aký ideálne ovplyvňuje mozog toho, na koho cieli. Pretože vizuálna stránka veci je pri reklame jedným z veľmi dôležitých atribútov, tá dokáže rozhodovať o reakcii potenciálnej klientely.
Reklama by mala zaujať na prvý dojem, pretože je to práve mozog, ktorý reaguje na krásu automaticky. A len pokiaľ je mozog týmto spôsobom podvedome aktivovaný, zapracujú emócie, čo majú následne vplyv na rozhodovanie.
K tomu, aby sa ovplyvnilo zákazníkove povedomie, je treba zapôsobiť pozitívne na jeho podprahové vnímanie. Teda je potrebné v dotyčnom jedincovi vyvolať pocit pohodlia, čo je spolu so zmenami vzorcov a neočakávanými kombináciami hlavnou podstatou každého designu, vedúceho k vytváraniu značky.
A preto je treba sa aj „pohrať“ s farbami a ponúknuť ich v neobvyklých súvislostiach a situáciách. Len to, čo sa vymyká bežnej norme, totiž zaujme, aj využitia farieb upúta a ovplyvní zákazníka a jeho chovanie.
Modrú farbu napríklad preferujú muži. Táto skľudňuje, vzbudzuje dôveru, stimuluje produktivitu a pocit vyspelosti.
Zeleň je symbolom prírody, harmónie a zdravia, respektíve peňazí a bohatstva, má relaxačné účinky a vedie k rozhodnosti.
Žltá značí optimizmus, bezstarostnosť, šťastie a teplo, červená naopak vyvoláva vzrušenie, vášeň a urgenciu, zvyšuje krvný tlak a zrýchľuje tep.
Oranžová, to je radosť, skľudnenie, kreativita, dobrodružstvo a optimizmus, v prehnanom množstve ale aj úzkosť, v ružovej sa ukrýva ženskosť, hravosť, nevyspelosť a bezpodmienečná láska, fialová je spájaná s rešpektom a kreativitou. Čierna symbolizuje inteligenciu, autoritu, silu a stabilitu, môže ale viesť aj k únave, smútku či hnevu, biela je známkou čistoty, nevinnosti a bezpečia, šedá znamená praktickosť, solidaritu, nadčasovosť či bezvýznamnosť.
A preto je potrebné voliť pri reklame mimo iného aj správne farby, pokiaľ sa má biznisu vďaka tejto propagácii dariť. Nie sú síce všetkým, ale práve ony môžu rozhodnúť i o úspechu či neúspechu reklamnej kampane.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.