Pod týmto označením sa skrýva pomer, a to medzi počtom zobrazení reklamy a kliknutím na túto reklamu. Ide teda o určité vyjadrenie účinnosti reklamy. Click rate sa udáva v percentách a spravidla sa pohybuje v intervaloch od 1,5% až po 5% v prípade úspešnejšej reklamy. V súčasnej dobe existuje tendencia k stále nižším hodnotám Click rate, najmä pokiaľ ide o reklamu v podobe banneru na internete. Dôvodom pre to je takzvaná bannerová slepota, pri ktorej ľudia vplyvom podvedomia prehliadajú tento typ reklamy. Okrem bannerov sú týmto typom „slepoty“ ovplyvnené aj ostatné prvky reklamy, ktoré sa na internete bežne objavujú. Účelom Click rate je teda vyjadriť účinnosť reklamy. Vďaka tomu je možné reklamu efektívne distribuovať medzi užívateľov internetu, a to s pomocou vhodnej optimalizácie. Pojem Click rate býva často zamieňaný s mierou prekliku, ktorej definícia je však mierne odlišná.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.