Tento pojem je úzko spätý s marketingom, reklamou a propagáciou, a to nielen na internete. Ide o určitý okruh ľudí alebo skupinu, ktorá má byť prostredníctvom reklamy oslovená. Cieľová skupina môže byť špecifikovaná jednoducho, napríklad prostredníctvom jedného aspektu alebo môže byť popísaná do detailov. Pri reklame na kopačky sú napríklad cieľovou skupinou predovšetkým ľudia, ktorí majú niečo spoločné s futbalom. Keď však ide o kopačky s vyššou obstarávacou cenou a s pokročilými technológiami, potom bude cieľovou skupinou najmä profesionálny hráč. Cieľová skupina môže zohľadňovať najrôznejšie vlastnosti alebo charakteristiky ľudí. Môže ísť o pohlavie, vek, bydlisko, náboženstvo, záujmy, ale aj o farbu očí, dosiahnuté štúdium alebo napríklad rodinný stav.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.