Pod touto skratkou sa skrýva model elektronického obchodovania, a to takzvaný vzťah Consumer To Business. Ide o model, kedy zákazník oslovuje firmu či podnikateľa svojím dopytom. Zákazník teda presne definuje svoje požiadavky na konkrétny tovar alebo službu, a to ako v podobe ceny, tak aj v podobe samotných vlastností. Aj napriek zaujímavej myšlienku tohto modelu obchodovania C2B nie je príliš rozšírený. V skutočnosti je dokonca najmenej rozšíreným elektronickým modelom obchodovania. Veľkou výhodou C2B je však spätná väzba, respektíve námety zákazníkov k vylepšeniu konkrétnych produktov alebo služieb. Podnikateľ či firma sa preto „z prvej ruky“ dozvie, akým spôsobom by bolo možné zlepšiť existujúcu kvalitu svojich produktov, či už ide o tovar alebo služby.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.