Blog o SEO

Spolupráca s Facebookom

Existuje veľa spôsobov, ako prospieť svojmu podnikaniu. A jedným z takýchto spôsobov je aj Facebook Pixel. O čo ide a prečo je taký dôležitý pre marketing na sociálnych sieťach? Ide v podstate o kód, ktorý si je možné umiestniť na svoju webovú stránku s úmyslom uľahčiť si zber dát, sledovať konverziu z facebookových reklám a na základe získaných údajov […]

Čítať viac

Upozorňovať sa dá rôzne

Na internetovú stránku sa dá umiestniť čokoľvek a nahliadnuť sem môže ktokoľvek na svete, kto je pripojený k sieti. Avšak nádej na to, že si niekto prehliadne práve dotyčnú stránku, je sama o sebe biedna. Internet je podobnými výtvormi natoľko zaplnený, že nájsť niečo konkrétne obyčajnými ľudskými silami alebo náhodou je prakticky nemožné. A preto potrebuje […]

Čítať viac

Propagácia od profesionálov

K tomu, aby se nejaký produkt na trhu dobre uchytil, je potrebné, aby bol verejnosti dokonale predstavený a aby bol pred touto propagovaný. Čo je možné učiniť prostredníctvom nejakej marketingovej agentúry alebo freelancera. A nejedenkrát je to tá najlepšia voľba, pretože nie každá firma dokáže súčasne realizovať dostatočne kvalitnú ponuku a súčasne sa starať o jej […]

Čítať viac

Prečo budovať značku?

Ponuka toho ktorého podniku je dôležitá. To, čo sa tu zákazníkom ponúka, je tým, čím sa tu zarába. Avšak akokoľvek tu ide o to skutočne najpodstatnejšie, nie je ani to ešte všetko. Takáto ponuka totiž musí logicky byť aj známa a musí u klientely vzbudzovať oprávnenú dôveru. Pretože kto by zamieril za niekým, o kom […]

Čítať viac

Aj blog má svoj význam

Pre účely biznisu a marketingu by sa malo používať všetko, čo prináša nejaký pozitívny výsledok. A že toho môže byť! Jednou z takýchto možností, čo prinášajú svoje plody, je napríklad aj blog. Už dávno je minulosťou doba, kedy blogy prevádzkovali výlučne len jednotlivci. Dnes už sú blogy samozrejmosťou aj u naprostej väčšiny spoločnosti a značiek. A […]

Čítať viac

Marketing a emócie

Pokiaľ sa na internete niekomu niečo ponúka, je potrebné prinútiť dotyčného, aby zareagoval tak, ako si to majiteľ a prevádzkovateľ webu žiada. Čo sa dá činiť rôznymi spôsobmi. A neoddeliteľnou súčasťou podobnej stratégie je tiež využitie ľudských emócií. Vďaka emóciám si človek spraví prvý dojem o tom, čomu práve venuje svoju pozornosť. A tento dojem […]

Čítať viac

V čom sa chybuje?

Aj pri prezentácii na internete sa dá hravo dopustiť chýb. A rovnako ako v reálnom svete môžu mať tieto možno aj viac než citeľne negatívne dopady, ktoré rozhodne nie sú žiaduce. A preto by mal by prevedený audit, vďaka ktorému sa takéto možné chyby odhalia a následne odstránia pre spokojnosť všetkých. A ktoré chyby že to […]

Čítať viac

Nie vždy je všetko dokonalé

Internetové ponuky musia rovnako ako ponuky klasické, teda tie bezprostredné, vynášať. Teda musia u zákazníka vzbudiť záujem, ktorý je nakoniec zavŕšený nákupom. A pokiaľ tomu tak nie je, zrejme je niečo zle. A čo komplikuje dosiahnutie úspechu v internetovom obchodovaní? Prečo tu zákazníci v nejednom prípade nenakúpia? Stránka, na ktorej je produkt ponúkaný, vyzerá už na prvý […]

Čítať viac

Podnikanie virtuálne

Pokiaľ bola niekomu vzatá možnosť venovať sa podnikaniu v realite alebo tomuto sa nedarí kvôli iným s koronavírusovou pandémiou súviasiacim záležitostiam, potom nie je od veci presunúť to, čo sa presunúť dá, na internet. Napríklad aj na sociálne siete, pokiaľ je to prínosné. A ako učiniť, aby aj podnikanie na sociálnych sieťach malo vytúžený efekt? Obsah ponuky, […]

Čítať viac

Pozor na skóre kvality

PPC reklama je velice užitočná vec, pokiaľ sa ňou dosahuje toho, čoho sa ňou má dosiahnuť. To dá rozum. Avšak dosiahnuť takýto úspech, to chce predovšetkým snahu a know-how. Aby bola na Google reklama úspešná, musí dosiahnuť čo najvyššie takzvané skóre kvality. Vďaka nemu klesá cena za preklik a zároveň sa reklama zobrazí v ponuke vyššie. […]

Čítať viac


« Staršie príspevky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol