Blog o SEO

Čo je to SEO optimalizácia?

Moderná doba dala vzniknúť nespočetne veľa rôznym webovým stránkam. Tieto stránky si môžu vzájomne konkurovať, čo je príklad internetových obchodov, a preto je dôležité zaistiť, aby bolo možné pomocou vyhľadávača a určitého kľúčového slova nájsť danú webovú stránku ľahko a rýchlo. Existujú pritom dve cesty, ako dosiahnuť lepšie pozície pri vyhľadávaní- platené pozície a prirodzene získané predné pozície. Najčastejším […]

Čítať viac

Black hat seo

Zakázané techniky pri SEO optimalizácii či Black Hat SEO techniky sú veľmi nebezpečné. Hoci môžu ich využitie lákať, každý by sa ich mal vedieť vyvarovať, a to nielen preto, že sú významne penalizované. Sú to skrátka nekalé praktiky, ktoré nemajú s kvalitnými službami v oblasti SEO optimalizácie nič spoločné. Aké sú najčastejšie zakázané techniky? Nadmiera kľúčových slov v textovom […]

Čítať viac

Čo je to PR článok?

Internet je plný reklamy. Niektoré reklama je viditeť viac, niektorá naopak menej. Ideálna reklama je tá, ktorá nie je agresívna, ale aj napriek tomu dokáže prinútiť k nejakej akcii. Nemusí ísť pritom nutne o zakúpenie produktu alebo využitie služby. Môže ísť o registráciu do systému alebo napríklad iba navštívenie webovej stránky. To všetko a oveľa viac dokáže PR článok. […]

Čítať viac

Ako dlho trvá SEO?

Klienti SEO agentúr sa často pýtajú, ako dlho trvá SEO optimalizácia? Kedy to už bude hotové? Odpoveď na túto otázku je veľmi jednoduchá – SEO optimalizácia je dlhodobá činnosť, ktorá v ideálnom prípade nemá konca. Jednoducho povedané, aby bol efekt SEO optimalizácie dlhodobý, je nutné dobrú pozíciu pri vyhľadávaní udržiavať. Je to to isté ako s posilovaním, […]

Čítať viac

Čo je SEO modul

Webové stránky založené na publikačných platformách WordPress, Joomla a im podobné, musia mať kvalitne vyriešenú SEO optimalizáciu. Pokiaľ má byť web vidieť, je optimalizácia pre vyhľadávače naprostá nevyhnutnosť. Pre tieto prípady vzniklo veľa rôznych nástrojov, ktoré sa súhrne označujú ako pluginy. Sú to voľne stiahnuteľné nástroje k zmieneným publikačným platformám, ktoré dokážu zastať prácu SEO konzultantov, ale […]

Čítať viac

Ako na SEO pre e-shop

Založili ste si svoj prvý internetový obchod a chcete, aby bol veľmi navštevovaný? Práve vysoká návštevnosť je základným predpokladom pre zisk z predaja tovaru. Aby ste mohli zaznamenať vyššiu návštevnosť, než je tá nulová, je nutné web nejakým spôsobom zviditeľniť. Zviditeľnenie je možné vykonať hneď dvojakým spôsobom, a to prirodzeným spôsobom a plateným. Zatiaľčo platený spôsob je zrejmý, nakoľko […]

Čítať viac

Ako na SEO?

SEO optimalizácia je v poslednej dobe veľmi diskutovanou témou. Je to dané popularitou internetu ako takého a celkovo stále väčším záujmom po elektronizácii. Internet skrátka spája ľudí, a preto stále viac podnikateľov skúša svoje šance práve na tomto mieste. Aby však pôsobenie na internete mohlo byť efektívne, je nutné zaistiť, aby sa dal web jednoducho nájsť. O jednoduché možnosti […]

Čítať viac

Ako na SEO WordPress

Pretože je WordPress veľmi obľúbený a často využívaný redakčný systém pre tvorbu webových stránok, je dobré venovať mu pozornosť, čo sa týka SEO optimalizácie. Výhodou je u tohto systému predovšetkým to, že už zo samotnej podstaty je veľmi prívetivý k realizácii SEO optimalizácie. Navyše je k dispozícii obrovské množstvo nástrojov, ktoré dokážu optimalizáciu uľahčiť. V tomto článku sa dozviete, akými […]

Čítať viac

Ako optimalizovať pre mobily

Internet bol vždy výsadou stolných alebo prenosných počítačov. V súčasnosti sa však využíva internet v stále väčšej miere aj v mobilných zariadeniach, ako sú telefóny, tablety a podobné prístroje. Z tohto dôvodu je nevyhnutné optimalizovať stránky nielen pre počítače, ale takisto práve pre mobilné telefóny. Ľudia totiž vyhľadávajú na mobilných telefónoch vo veľa prípadoch častejšie, než na počítačoch, a preto […]

Čítať viac

Ako písať PR článok

Potreba pútavých, čitateľných a zároveň propagačných či reklamných článkov dala vzniknúť útvaru, ktorá sa nazýva PR článok. Ide o útvar niekde medzi reklamným oznámením a publicistickým textom, ktorý má za úlohu nenásilnou a neagresívnou formou propagovať určitú službu, tovar alebo činnosť. Existuje veľa spôsobov, ako písať PR článok, ale pri všetkých metódach platia základné zásady, ktoré text musí v každom […]

Čítať viac


« Staršie príspevky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol