Pokiaľ si niekto zaobstará svoje internetové stránky v obyčajnej bláhovej nádeji, že si ho vďaka tomu automaticky všimne celá nespočetná internetová verejnosť, bude sklamaný. A možno to dospeje až do stavu vecí, kedy dotyčný zase taký svoj výtvor z internetu odstráni, pretože sa jednoducho nebude mať zmysel pozerať na to, ako je dotyčná prezentácia ignorovaná.
Lenže tak to môže skončiť iba u niekoho, kto sa na internete predvádza iba z nejakého banálneho a nepodstatného dôvodu. Teda u niekoho, kto neskoršou stratou svojej neúspešnej internetovej prezentácie neutrpí.
Lenže čo keď postihne podobný osud niekoho, kto sa prostredníctvom svojho webu chce alebo priamo musí živiť? Čo keď je tu zverejnená ponuka, ktorú jednoducho nemožno jednoducho stiahnuť a zmieriť sa s tým?
V podobných prípadoch treba takúto internetovú prezentáciu namiesto jej zrušenia podporiť. A to tak, aby si dostatočnú návštevnosť získala.
Avšak to vyžaduje znalosť toho, ako sa podobné zviditeľňovanie webov dosahuje. A o tom nemá dodnes celý rad strádajúcich internetových podnikateľov ani potuchy. A tak je týmto vhodné poradiť, ako osloviť internetovú verejnosť a privábiť ju práve na dotyčnú podporu žiadajúci web.
A ako na to? Optimalizácia pre internetové vyhľadávače ponúka celý rad metód, a je celkom logické, že medzi nimi nesmie chýbať ani priebežné oslovovanie potenciálnych zákazníkov. Ktorým sa dá votrieť do priazne napríklad ponukami najrôznejších zliav, vzťahujúcich sa na určitý tovar alebo na kúpu väčšieho množstva, a inými bonusmi, vernostným či bodovým systémom, odmenami za nákup, súťažami, bezplatnou dopravou, dlhšou poskytovanou zárukou na ponúkaný tovar a podobne. Pretože práve na to počujú ľudia vždy, av dnešnej ekonomicky zložitej dobe predovšetkým.
A tak je určite rozumné využívať e-mailing, ktorý takéto kontaktovanie verejnosti umožňuje. Ale ktorý treba využívať premyslene a najlepšie so súhlasom adresátov takýchto ponúk. Pretože všetkého veľa škodí a bombardovanie nezaujímajúcich sa ľudí ponukami by mohlo mať aj naopak odstrašujúci efekt.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.