Tento pojem je úzko spätý s klasickou reklamou na internete – bannerom. V minulosti sa totiž prišlo na to, že ľudia po určitej dobe surfovaní na internete prestávajú vnímať tento typ reklamy, a preto sa bannery stávali neefektívne. Bannerová slepota je teda označenie pre situáciu, kedy užívateľ internetu nevníma či nevedomky ignoruje reklamu, ktorá je mu na internete zobrazovaná. Je to dané stále sa opakujúcim tvarom tejto reklamy, rovnako ako podobou či grafickými efektmi, ktoré sú s bannermi spojené. Tento jav bol pritom popísaný už v roku 1998, kedy internet nebol tak rozšírený, ako je tomu v súčasnosti. Bannerovú slepotu môžu používatelia vnímať pozitívne, avšak možná nevýhoda je v tom, že kvôli tomuto javu je môže byť prehliadnutá aj reklamu, ktorá by pre konkrétneho užívateľa bola relevantná a mohla mu priniesť niečo užitočné.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.