Bannerová slepota

Tento pojem je úzko spätý s klasickou reklamou na internete – bannerom. V minulosti sa totiž prišlo na to, že ľudia po určitej dobe surfovaní na internete prestávajú vnímať tento typ reklamy, a preto sa bannery stávali neefektívne. Bannerová slepota je teda označenie pre situáciu, kedy užívateľ internetu nevníma či nevedomky ignoruje reklamu, ktorá je mu na internete zobrazovaná. Je to dané stále sa opakujúcim tvarom tejto reklamy, rovnako ako podobou či grafickými efektmi, ktoré sú s bannermi spojené. Tento jav bol pritom popísaný už v roku 1998, kedy internet nebol tak rozšírený, ako je tomu v súčasnosti. Bannerovú slepotu môžu používatelia vnímať pozitívne, avšak možná nevýhoda je v tom, že kvôli tomuto javu je môže byť prehliadnutá aj reklamu, ktorá by pre konkrétneho užívateľa bola relevantná a mohla mu priniesť niečo užitočné.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Bannerová slepota
4.8 / 13 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol