Banner je označenie pre typ internetovej reklamy. Využíva sa naprieč všetkými možnými internetovými stránkami, a to nielen v internetových obchodoch, ale aj na spravodajských portáloch, tematických blogoch a podobne. Jeho prvotnou úlohou je upútať pozornosť používateľa, v ideálnom prípade ho vyzvať k akcii v podobe prekliku. Banner môže mať mnoho podôb, v súčasnej dobe sa rozlišujú tri základné, a to statické, ktoré zobrazujú iba text alebo obrázok, ďalej animované, ktoré sa vyznačujú tým, že menia podobu a flashový typ banneru, ktorý umožňuje vzájomnú interakciu s užívateľom. Tento typ internetovej reklamy má určité výhody a tiež nevýhody. Veľkou výhodou je jednoduchý návrh a spracovanie, aj keď je nutné dodržať určité rozmery. Sú teda jasne dané požiadavky, ktoré stačí v dostatočnej miere dodržať. V súčasnej dobe sa však rozmáha čoraz väčšia bannerová slepota. To znamená, že užívateľ internetu už podvedome prehliada tento typ reklamy, čo pre inzerenta samozrejme veľmi nežiaduce. Okrem toho je veľkou nevýhodou nástroje blokujúce tento typ reklamy, čo naďalej znižuje celkovú efektivitu bannerov.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.