O tom, že potrebujú weby dosť veľkú návštevnosť, nie je určite sporu. Každému, a internetovým podnikateľom najmä, je jasné, že keby na ich webe neboli návštevníci, neboli by tu ani zákazníci, a bez tých by sa mohlo akékoľvek podnikanie rovno zavesiť na klinec.
Avšak treba si priznať, že ani dostatok návštevníkov, a teda aj prichádzajúcich možných zákazníkov, ešte nie je všetkým. Takí zákazníci majú totiž žiaduci efekt až vtedy, keď na webe minú žiaduce peniaze. A pokiaľ od nich podnikateľ nič nedostane, je to vlastne rovnaké, ako keby na takýto web vôbec nikto nechodil.
Lenže je vždy alebo aspoň veľmi často faktom, že to už vyzerá, že sa niekto niečím platiacim zákazníkom stane, lenže z toho nakoniec nič nie je. A tým mám na mysli situácie, keď potenciálni zákazníci síce začnú s nákupom, ale už ho z nejakého dôvodu nedokončia. A čo sa deje potom? Vybraná ponuka zostane takému človeku nejaký čas ležať vo virtuálnom košíku, a nakoniec ju čaká zrušenie. Pretože keď sa niekto nemá na to, aby si to ponúkané nielen vybral, ale tiež kúpil… Čo s tým?
Avšak skutočne schopní podnikatelia by nemali rezignovať a iba mazať to, čo si niekto síce vybral, ale potom už nedotiahol obchod k úspešnému koncu. Obchodníci potrebujú svoje tovary predať, a preto by sa mali čo usilovať o to, aby sa maximum začatých transakcií v poriadku dokončilo. Aby z toho boli peniaze.
Ale ako to zariadiť, aby tí, ktorí spočiatku o niečo prejavili záujem, dotiahli nákup až do úspešného konca?
V prvom rade je pochopiteľne potrebné zistiť, prečo k takejto situácii, teda k nedokončeniu obchodu, došlo. A potom s tým niečo urobiť.
Pokiaľ majiteľ webu zistí, že takíto stratení zákazníci mali problém dobrať sa od ponuky k pokladni alebo urobili nejakú chybu, ktorá im dokončenie obchodu skomplikovala, treba takéto nedostatky z webu odstrániť a uľahčiť tak zákazníkom cestu.
A ak nie? Potom je potrebné zvážiť, či nemajú zákazníci problémy dajme tomu s ponúkanou dopravou. A nemusia im vyhovovať ani obchodné podmienky, môže tu byť aj niečo, čo nerobí web až tak celkom dôveryhodným. A aj s tým treba niečo urobiť. Pretože pokiaľ zákazníci neplatia a opúšťajú rozrobené nákupy, nemá podnikanie logiku a žiaduci efekt.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.