Kvalitný marketing je niečo, čo je dnes celkom nevyhnutné v akomkoľvek podnikaní. Či už sa venuje ktokoľvek akejkoľvek podnikateľskej aktivite, potrebuje prevádzkovať efektívny a účinný marketing. Ten môže byť vo svojej podstate dvoch typov:
Ako si potom my všetci z rád internetových užívateľov domyslíme, je medzi týmito marketingami rozdiel. Zatiaľ čo ten prvý sa prevádzkuje na sieti menom internet, využíva ten druhý iné, s internetovom nesúvisiace nástroje.
Pod pojmom online marketing tak mávame na mysli počiny typu e-mailing, využívanie sociálnych sietí a PPC reklamy, sem patrí optimalizácia pre internetové vyhľadávače, teda SEO, k tejto problematike neodmysliteľne patrí aj prevádzkovanie kvalitného webu.
A offline nám pomáhajú v biznise ako napríklad televízne vysielanie, rozhlas, tlačené média alebo kontakty s verejnosťou face to face pri najrôznejších akciách.
A čo z toho je viac žiaduce, čo najlepšie pomôže v prípade akého podnikateľa či firmy? To sa pochopiteľne môže líšiť. A práve odlišná výhodnosť v rôznych prípadoch je dôvodom, prečo svet ani na jednu z týchto eventualít nezanevrel, prečo obe fungujú a prinášajú výsledky.
Online marketing sa dá považovať za nesporne efektívnejší. Pretože sa tu dá na rozdiel od offline alternatív merať návštevnosť rovnako ako z tejto plynúci dosiahnutý efekt, čo sa offilne buď nedá dosiahnuť, alebo je to tam príliš neefektívne a nevypláca sa.
Online marketing je potom súčasne celkovo aj cenovo atraktívnejší, lacnejší, akokoľvek to neplatí vždy stopercentne. Ale na druhú stranu ani ten nedokáže osloviť všetkých potenciálnych záujemcov, a to z toho dôvodu, že je medzi nami ešte stále dosť tých internet nevyužívajúcich. A tomu, kto nemá internet, všetky online marketingové aktivity unikajú. A tieto unikajú často aj ľuďom pripojeným na internet, a to kvôli prehnanému množstvu ponúk, ktoré sledovať nie je v silách nikoho.
A preto je treba zvážiť, či bude lepšia varianta online alebo skôr offline marketing. Pretože každá možnosť má svoje klady aj muchy.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.