S blogmi sú už oboznámení snáď všetci internetoví užívatelia. Nedá sa predpokladať, že by bolo mnoho tých, čo nevedia, o čom je v prípade slova blog reč. Ale takéto blogy nevznikajú len preto, aby sa mohla internetová verejnosť niekde prejavovať bez nutnosti zaobstarať si svoje vlastné internetové stránky. Blogy stále najčastejšie prevádzkujú aj weby orientované výhradne na podnikanie, na obchodné transakcie a dosahovanie ziskov.
A prečo teda majú svoje blogy aj tie najrôznejšie e-shopy?
Je to prosté. Je tomu tak preto, že sa blogy e-shopom vyplácajú. Priťahujú totiž pozornosť nových zákazníkov a zaisťujú aj to, že sa sem budú získaní zákazníci stále vracať.
Takýto blog napríklad dokáže ľahko objasniť zákazníkom výhody ponúkaných výrobkov. Nejde tu totiž len o obyčajné fakty spojené s prevádzkujúcimi výrobkami na predajnom webe, ale o oveľa čitateľnejšiu formu, ktorá dokáže usmerniť nerozhodnutých zákazníkov. Prípadne tu môže byť ku kúpe motivovaný aj ten, kto o nej do tejto chvíle ani neuvažoval. A nemusí sa tu nevyhnutne písať iba o ponúkanom tovare, dá sa tu čokoľvek pojať aj oveľa obšírnejšie.
Blog je ale potom atraktívny aj z pohľadu optimalizácie pre internetové vyhľadávače, napríklad preto, že sa do tu publikovaných textov dajú vkladať aj kľúčové slová vrátane dlhých slovných spojení a rôznych kombinácií slov, vrátane tých obsahujúcich často sa vyskytujúce pravopisné chyby.
Texty zverejnené na blogu môžu byť takisto určitým darčekom pre zákazníkov. Môžu sa tu ponúkať skúsenosti, zážitky, emócie, návody, rady a podobne.
Blog teda môže ponúkať zábavu a poučenie, je synonymom väčšej dôveryhodnosti predajného webu. A zároveň sa tu dajú získať výmenou za odber nových článkov aj e-mailové adresy, ktoré sa dajú využiť aj k marketingovým účelom.
A ako sa taký blog zakladá? Tento sa dá vlastne spravovať pokojne aj z administrácie vlastného e-shopu. A pokiaľ tu dá obchodník možnosť publikácie aj verejnosti, môže tu o mať ešte o jednu starosť ( s tu písaným textom) menej.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.