zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako úspešne obchodovať na internete

Predstavme si celkom obyčajného človiečika, ktorý sa ocitol v neskutočne obrovskom supermarkete. A tento tu tak blúdi so svojim nákupným košíkom a hľadá to, čo si mal alebo chcel kúpiť. Chodia sem a tam nekonečne dlhými uličkami medzi vysokými a po okraj napchanými regálmi, rozhliada sa, ale stále nie a nie nájsť to, čo hľadá. Potom tento síce niečo nájde a vloží do košíka, ale to ostatné mu stále ešte chýba. A kto vie, či to tu vôbec niekde majú.
Niekto taký skôr alebo neskôr odloží košík a z týchto miest zbabelo uteká, aby si radšej nakúpil niekde v malej samoobsluhe, kde sa vyzná. A možno utečie aj vtedy, keď už našiel to pravé, nejakým núdzovým východom, keď nenájde cestu k pokladni alebo je tu po ňom vyžadovaná platba takým spôsobom, aký neovláda.
Zatiaľ čo by toto bola v reále skôr utópia, môže to byť v internetových obchodoch aj celkom bežná realita. Aj tu je totiž možné, že zákazník predčasne odíde, a to bez toho, aby dokončil alebo napríklad aj len začal svoje nakupovanie.
A čo urobiť pre to, aby na predajných weboch k takémuto vývoju pokiaľ možno nedochádzalo?
Samozrejme je potrebné, aby tu panovala prehľadnosť a užívateľská prívetivosť, teda aby tu nikto z návštevníkov nemusel nijako zložito tápať. Rovnako design tomuto musí nahrávať, aby zákazníkov skôr priťahoval, než odrádzal.
Rovnako ako v reálnom svete sa tu potom musí pokiaľ možno čo najdokonalejšie ponúkať predávaný sortiment, s dostatkom, ale nie prebytkom informácií a vyobrazeniami.
Zákazník sa tu musí byť schopný ľahko vyznať, aby trafil vždy presne tam, kam trafiť chce.
Je logické, že musí takýto web taktiež vzbudzovať dôveru a že tu teda zákazník musí mať možnosť zistiť bez problémov všetko, čo sa obchodných podmienok a prepravy týka.
A čoraz väčšiu úlohu v dnešnej dobe zohráva aj to, ako sa dotyčný web zobrazuje na rôznych zariadeniach, od počítačov po chytré telefóny.
Jednoducho je veľa toho, čo musí predajný web spĺňať, aby uspel. A každé pochybenie sa tu môže vypomstiť.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol