Predstavme si celkom obyčajného človiečika, ktorý sa ocitol v neskutočne obrovskom supermarkete. A tento tu tak blúdi so svojim nákupným košíkom a hľadá to, čo si mal alebo chcel kúpiť. Chodia sem a tam nekonečne dlhými uličkami medzi vysokými a po okraj napchanými regálmi, rozhliada sa, ale stále nie a nie nájsť to, čo hľadá. Potom tento síce niečo nájde a vloží do košíka, ale to ostatné mu stále ešte chýba. A kto vie, či to tu vôbec niekde majú.
Niekto taký skôr alebo neskôr odloží košík a z týchto miest zbabelo uteká, aby si radšej nakúpil niekde v malej samoobsluhe, kde sa vyzná. A možno utečie aj vtedy, keď už našiel to pravé, nejakým núdzovým východom, keď nenájde cestu k pokladni alebo je tu po ňom vyžadovaná platba takým spôsobom, aký neovláda.
Zatiaľ čo by toto bola v reále skôr utópia, môže to byť v internetových obchodoch aj celkom bežná realita. Aj tu je totiž možné, že zákazník predčasne odíde, a to bez toho, aby dokončil alebo napríklad aj len začal svoje nakupovanie.
A čo urobiť pre to, aby na predajných weboch k takémuto vývoju pokiaľ možno nedochádzalo?
Samozrejme je potrebné, aby tu panovala prehľadnosť a užívateľská prívetivosť, teda aby tu nikto z návštevníkov nemusel nijako zložito tápať. Rovnako design tomuto musí nahrávať, aby zákazníkov skôr priťahoval, než odrádzal.
Rovnako ako v reálnom svete sa tu potom musí pokiaľ možno čo najdokonalejšie ponúkať predávaný sortiment, s dostatkom, ale nie prebytkom informácií a vyobrazeniami.
Zákazník sa tu musí byť schopný ľahko vyznať, aby trafil vždy presne tam, kam trafiť chce.
Je logické, že musí takýto web taktiež vzbudzovať dôveru a že tu teda zákazník musí mať možnosť zistiť bez problémov všetko, čo sa obchodných podmienok a prepravy týka.
A čoraz väčšiu úlohu v dnešnej dobe zohráva aj to, ako sa dotyčný web zobrazuje na rôznych zariadeniach, od počítačov po chytré telefóny.
Jednoducho je veľa toho, čo musí predajný web spĺňať, aby uspel. A každé pochybenie sa tu môže vypomstiť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.