zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako urobiť analýzu kľúčových slov?

SEO optimalizácia je tvorená mnohými čiastkovými činnosťami, ktoré na seba v rôznom slede navädzujú. Pretože sa však vyhľadávanie točí okolo zadávania kľúčových slov, je nutné klásť veľký dôraz práve na kľúčové slová. Z tohto dôvodu sa SEO konzultanti zaoberajú aj hľadaním vhodných pojmov, ktoré by šlo zaradiť medzi objekty zlepšovania. Možno aj vy ste sa začali zaujímať o to, ako vyhľadať kľúčové slová, ktoré by ste mohli optimalizovať. Nájsť ich nie je vôbec zložité, stačí vám k tomu totiž niekoľko nástrojov, ktoré sú prístupné online, aj keď za určitý poplatok.

O čo vlastne v analýze ide?

Cieľom analýzy je zistiť, aké kľúčové slovo sa v danej oblasti vyhľadáva najčastejšie. Práve na základe toho totiž budú užívatelia hľadať stránky, ktoré by mohli splniť ich očakávania. Je preto vypracovaný dokument, v ktorom sa nachádzajú v skutku detailné informácie o kľúčových slovách, ktoré sa v danej oblasti používajú. Predvolené dáta môžu pochádzať napríklad z nástroja s názvom Sklik, ktorý je dielom vyhľadávača Seznam alebo AdWords (teraz s novým názvom Google Ads), ktorý zasa pochádza od spoločnosti Google. Práve tieto nástroje bývajú často základom, z ktorého sa pri analýze kľúčových slov vychádza.

Sklik a AdWords nie sú jediné nástroje, ktoré dokážu pomôcť

Okrem vyššie spomenutých nástrojov sa s obľubou využívajú Collabin a MarketingMiner. Práca s týmito nástrojmi nie je zložitá, avšak je nutné mať určité predčasné znalosti, ktoré umožnia pracovať s týmito nástrojmi efektívne. Pre začiatok však bohato postačia už zmienené Klik a AdWords.

Aký postup sa pri analýze kľúčových slov všeobecne uplatňuje?

Každý špecialista môže čiastkové kroky pochopiť trochu iným spôsobom, avšak všeobecne je možné povedať, že analýza vyžaduje nasledovné kroky:

  1. Zber dát = zhromaždovanie informácií o dotazoch, ktoré môžu byť relevantné k danej téme, ktorej sa cieľová stránka venuje.
  2. Data mining (ťažba dát) = získavanie metrík, ktoré slúžia ako podklady pre analýzu. (ide o čítanosť hľadanosti kľúčových slov apod.)
  3. Čistenie dát = Eliminácia dotazov, ktoré nie sú k danej téme relevantné
  4. Klasifikácia = rozriedenie vyhľadávaných dotazov, ktoré je tak možné zahrnúť do súhrnnej štatistiky
  5. Výstup = vytvorenie výstupu v podobe dokumentu, ktorý bude obsahovať všetky nadobudnuté informácie a predpoklad ďalších činností (na aké kľúčové slovo sa zamerať apod.)

Pokiaľ sa chcete skutočne zaoberať analýzou kľúčových slov, určite sa vám vyplatí ďalej hľadať, ako urobiť analýzu kľúčových slov. Všetky získané informácie vám totiž môžu pomôcť zostaviť si vo svojej hlave konkrétny model, ktorým sa budete riadiť, pokiaľ by ste chceli naozaj riešiť kľúčové slová svojpomocne.

Odborné riešenie šetrí čas aj peniaze

Pretože času má každý len obmedzené množstvo, je oveľa rozumnejšie prenechať zložitosti na niekom, kto im rozumie viac. Preto nie je potrebné hľadať, ako na analýzu kľúčových slov, čo všetko musí obsahovať a aké sú výstupy.

Oveľa efektívnejší postup bude obrátiť sa na špecialistov z firmy SEOlight s.r.o, vďaka ktorým ušetríte nemálo času, ktorý by ste museli venovať do získavania poznatkov o tom, čo je vlastne súčasťou analýzy a ako ju realizovať. Aj napriek tomu, že analýza bude niečo stáť, získate precízne spracovaný dokument, ktorý vám povie všetko potrebné, a to rýchlo, efektívne a kvalitne.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol