zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako si zvoliť kľúčové slová?

Ako vraví široko rozšírené príslovie „na počiatku bolo slovo“. A pokiaľ si to trochu zmodernizujeme, môžeme dnes napríklad hovoriť, že na počiatku úspechov bolo kľúčové slovo. Aj keď to pochopiteľne nie je presné, pretože web nedosahuje úspechy len vďaka kľúčovému slovu, a nie každé kľúčové slovo je také, aby bolo schopné k úspechom pomôcť.

Kľúčové slová sú teda niekedy dôležitým a nepostrádateľným pomocníkom. Ale to jedine vtedy, keď sa tieto vyberú správne. V opačnom prípade tieto totiž veci neprospejú a sú v podstate zbytočné.

A tak je potrebné vedieť, ako na túto problematiku, kedy sa pre aké kľúčové slovo rozhodnúť. A neverte tomu, že je to jednoduchá záležitosť. Naopak- je to celkom veda. Veda, ktorá sa spolupodieľa na efekte, ktorý prináša optimalizácia pre internetové vyhľadávače, teda SEO.

Tí, kto sa podobnou problematikou dlhodobo zaoberajú, už iste našli spôsob, ako si s otázkou kľúčových slov poradiť. A tí ostatní, teda začiatočníci alebo z nejakého iného dôvodu neznalé osoby? Tým by sa asi malo poradiť. Aby sme nezhatili ich nádeje hneď v zárodku.

V prvom rade je potrebné mať jasno v tom, čoho sa internetová stránka, pre ktorú kľúčové slová vyberáme, týka a koho má osloviť.

Ďalej je vhodné vedieť, čo tých, ktorí majú byť oslovení, zaujíma, aké majú požiadavky a aký jazyk používajú. A to nielen jazyk náš či cudzí, ale aj ten náležitý určitej vekovej, profesionálnej a inej skupine ľudí. V čom môže byť prospešným pomocníkom napríklad Google Analytics, pomáhajúci nájsť práve tieto výrazy a určiť typ návštevníkov.

Potom je potrebné zaoberať sa aj otázkou Long Tail slov, teda tým, čo je príliš všeobecné a čo naopak špecifické, čo zaistí vysokú návštevnosť s rizikom častého opustenia stránky a čo naopak zacieli na tých, komu je táto určená.

Čo je úplný základ, bez ktorého sa nikto neobíde. Nie je to ešte ani zďaleka všetko, ale je to to najpodstatnejšie. Bez čoho sa zvyčajne nepodarí vo vyhľadávačoch uspieť.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol