Ako vraví široko rozšírené príslovie „na počiatku bolo slovo“. A pokiaľ si to trochu zmodernizujeme, môžeme dnes napríklad hovoriť, že na počiatku úspechov bolo kľúčové slovo. Aj keď to pochopiteľne nie je presné, pretože web nedosahuje úspechy len vďaka kľúčovému slovu, a nie každé kľúčové slovo je také, aby bolo schopné k úspechom pomôcť.
Kľúčové slová sú teda niekedy dôležitým a nepostrádateľným pomocníkom. Ale to jedine vtedy, keď sa tieto vyberú správne. V opačnom prípade tieto totiž veci neprospejú a sú v podstate zbytočné.
A tak je potrebné vedieť, ako na túto problematiku, kedy sa pre aké kľúčové slovo rozhodnúť. A neverte tomu, že je to jednoduchá záležitosť. Naopak- je to celkom veda. Veda, ktorá sa spolupodieľa na efekte, ktorý prináša optimalizácia pre internetové vyhľadávače, teda SEO.
Tí, kto sa podobnou problematikou dlhodobo zaoberajú, už iste našli spôsob, ako si s otázkou kľúčových slov poradiť. A tí ostatní, teda začiatočníci alebo z nejakého iného dôvodu neznalé osoby? Tým by sa asi malo poradiť. Aby sme nezhatili ich nádeje hneď v zárodku.
V prvom rade je potrebné mať jasno v tom, čoho sa internetová stránka, pre ktorú kľúčové slová vyberáme, týka a koho má osloviť.
Ďalej je vhodné vedieť, čo tých, ktorí majú byť oslovení, zaujíma, aké majú požiadavky a aký jazyk používajú. A to nielen jazyk náš či cudzí, ale aj ten náležitý určitej vekovej, profesionálnej a inej skupine ľudí. V čom môže byť prospešným pomocníkom napríklad Google Analytics, pomáhajúci nájsť práve tieto výrazy a určiť typ návštevníkov.
Potom je potrebné zaoberať sa aj otázkou Long Tail slov, teda tým, čo je príliš všeobecné a čo naopak špecifické, čo zaistí vysokú návštevnosť s rizikom častého opustenia stránky a čo naopak zacieli na tých, komu je táto určená.
Čo je úplný základ, bez ktorého sa nikto neobíde. Nie je to ešte ani zďaleka všetko, ale je to to najpodstatnejšie. Bez čoho sa zvyčajne nepodarí vo vyhľadávačoch uspieť.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.