zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako si vybudovať taký vzťah?

PR články slúžia, ako snáď všetci vieme, k tomu, aby sa nimi niekto propagoval s nejakou svojou ponukou pred verejnosťou. Mali by budovať a utužovať vzťahy medzi tým ponúkaným a jeho potenciálnou klientelou alebo prípadne aj celou verejnosťou ako takou. A niekedy sa tieto neorientujú iba na obsah, ktorý by mal predávať určitú informáciu, ale aj na to, aby poslúžili tiež pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače. Čim sa ocitajú čoby produkt linkbuildingu medzi ďalšími súčasťami takejto optimalizácie, ovplyvňujú mimo iného aj to, ako sa umiestňuje odkaz na takýto článok s propagovanou ponukou v internetových vyhľadávačoch.

Väčšina súčasných propagačných a reklamných článkov už teda od samého začiatku svojho zrodu súvisí aj so SEO, teda optimalizáciou pre internetové vyhľadávače. Čo sa prejavuje napríklad aj na tom, že je tu znížená kvalita obsahu a hlavným účelom ich existencie sa stáva vkladanie spätných odkazov, ktoré majú presmerovávať na určitý propagovaný web a tým pomáhať s následných dosahovaním ziskov alebo iných požadovaných efektov.

Práve spomenutá skutočnosť má však okrem zmieneného kladu tiež svoje nedostatky, a to predovšetkým skutočnosť, že v podobne takýchto článkov nevzniká dlhodobo efektívna kvalita. A by sa tomu zabránilo, je potrebné vytvárať v ideálnom prípade nekomerčne ladené články optimalizované súčasne pre internetové vyhľadávače, teda obsahujúce kľúčové slová a krátke reklamné oznámenia a/alebo odkaz na nejaký ten web.

Dokonalý PR článok by teda mal čitateľa predovšetkým ihneď skraja zaujať. Je teda potrebné hlavne vytvoriť príťažlivý titulok a atraktívny úvod, ktorý rozhodne o tom, či budú internetoví užívatelia čítať ďalej alebo nie. Je tu treba zapôsobiť na emócie, pokojne aj na tie negatívne, je potrebné byť od začiatku konkrétny a dať jasne najavo, o čo tu pôjde. Čo sa určite nesmie podceniť, pokiaľ niekto nechce vytvoriť len obyčajný balast, ktoré je už aj tak na internete viac než dosť. Len tak to budú ľudia čítať. A snáď sa zachovajú tak, ako sa to od nich očakáva.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol