Ako už tí, čo sú dlhšiu dobu dostatočne v obraze, vedia, pri podnikaní na internete sa v žiadnom prípade nesmie podceňovať optimalizácia pre internetové vyhľadávače, a v jej rámci je to hlavne linkbuilding. Iste, ani to by k dosahovaniu ziskov, o ktoré tu ide predovšetkým, nestačilo, je tu potrebná aj dostatočne kvalitná a konkurencieschopná ponuka, ideálny prístup k zákazníkom, čo i len potenciálnym klientom a ďalšie ohľady, ale napriek tomu je to práve linkbuilding, čo má v optimalizácii nezastupiteľnú úlohu a čo často rozhoduje nielen o úspechoch konkrétnych podnikateľských aktivít, ale aj o bytí či nebytí internetových firiem. Nakoľko je táto záležitosť zásadná k presadeniu sa medzi konkurenčnými ponukami, ktoré spolu súperia o priazeň a zisky od solventných zákazníkov.
Ten, kto by linkbuilding (teda vytváranie spätných odkazov) podcenil, by z toho určite nevyšiel dobre, tomu by zasiata úroda plody neprinášala. A to preto, že sú to práve spätné odkazy, o ktoré v linkbuildingu ide, nevyhnutné ako pre hľadajúcich ľudí, ktorí vďaka nim ľahšie doputujú z iných oblastí internetu na web, ktorý je tým odkazom propagovaný, tak aj pre internetové vyhľadávače, ktoré na základe počtu a kvality týchto spätných rozkazov rozhodujú o tom, ktorá z ponúk sa vo vyhľadávačoch zobrazí na relevantnejšej pozícii, než tie ostatné.
A ako sa pri linkbuildingu postupuje?
Primárne je potrebné zhodnotiť aktuálny stav, a to nástrojmi Majestic a Marketing Miner, čo pomáha nielen zistiť, ako si ktorý web z hľadiska odkazov vedie, ale napríklad odhalí aj to, ktorých odkazov je vhodné sa zbaviť, aby podnikateľ nedostal ban.
Potom je potrebné usilovať sa o zisk ďalších čo najkvalitnejších odkazov, napríklad v podobe ich umiestňovania do článkov či komentárov, ich umiestňovania na weby partnerov, broken linkbuildingu a podobne.
Často je užitočným takisto umiestňovanie odkazov na weby, na akých už ich má konkurencia, ak je to vhodné.
A rozhodne si treba priznať, že to nie je práve ľahká či lacná záležitosť. A preto sa vyplatí nechať linkbuilding na profesionálov.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.