zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako sa pozná kvalitný PR článok?

Ak si myslíte si, že je napísanie zaberajúceho reklamného či propagačného články niečím ľahkým, žijete v nevedomosti. Vytvorenie skutočne kvalitného PR článku totiž v skutočnosti vôbec žiadna malina nie je. Je tu celý rad pravidiel, na ktoré je nutné brať ohľad, a je potrebné si s tým dať celkom dosť práce, aby bol výsledok taký, aký má byť.

V zásade sa teda dá povedať, že napríklad napísať niečo, čo potenciálnych čitateľov motivuje k tomu, aby sa zabrali do čítania a neskončili s tým skôr, než sa dostanú na koniec textu.

Je teda určite nevyhnutné ihneď skraja zaujať. Je potrebné osloviť čitateľa pútavým nadpisom a neodradiť ani prvými slovami, ktoré tu zaznievajú. Určite je dobré hneď skraja uviesť, o čo v takomto PR článku pôjde, čím tento môže byť pre čitateľa dôležitý a kto a prečo by si ho teda mal prečítať. Čo platí pre všetky texty bez výnimky, a nemôže to teda chýbať ani pri PR článkoch.

Nasledovať by mal nemenej atraktívny a čitateľný obsah, ktorý čitateľom má čo ponúknuť, a na jeho konci by potom nemalo v ideálnom prípade chýbať ani nejaké to zhrnutie obsahu, motivovanie k určitému jednaniu alebo zamysleniu sa nad tým práve oznámeným.

A ani tým ešte nemusí PR článok skončiť. Motiváciou k opätovnému využitiu tohto textu a jeho šíreniu medzi užívateľmi internetu môže byť aj možnosť na takýto text zareagovať vo forme komentárov pod článkov a priamo vyzvanie k takémuto komentovaniu, čo zvyšuje účinnosť podobného textu.

Vhodné je aj členenie textu na krátke časti s možnosťou využitia titulkov u takýchto jednotlivých častí, čo je z pohľadu čitateľov pohodlnejšie než čítanie dlhého nečleneného textu. A nemenej zásadné môže byť pre vnímanie obsahu takéhoto článku aj zvýraznenie tých najzásadnejších informácií, napríklad v podobe tabuliek, odrážok, použitia tučného písma, podčiarknutia a podobne.

Skrátka je potrebné vytvoriť článok, ktorý sa páči aj čitateľom, aj internetovým vyhľadávačom. A to skutočne nie je jednoduchá úloha. Ale profesionálny copywriter si s tým poradí.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol