O tom, že existujú internetové obchody, už dnes nevie len skutočne málokto. O ich existencii už vedia mnohí, aj tí, čo ich služby zatiaľ nevyužívajú. A nikomu už na tejto skutočnosti vlastne nepripadá nič divného.
Ale akokoľvek ide rovnako ako pri takzvaných kamenných obchodov o to, aby prevádzkovateľ takého obchodu niečo lacno zohnal a draho predal a tým si na seba zarobil, sú pri internetových obchodoch predsa len tiež isté špecifiká, na ktoré je potrebné brať ohľad. Pretože keby sa na tieto nebral zreteľ, nemuselo by to vôbec dopadnúť dobre.
Keď chce niekto prevádzkovať internetový obchod, potrebuje v prvom rade vlastný web, na ktorom by obchodné transakcie prebiehali. Jedná sa teda vlastne o akýsi obchodný priestor, tu samozrejme iba virtuálny. A aby sem ľudia mierili, musí takýto priestor, teda web, v prvom rade príťažlivo a funkčne vyzerať. Keby svojim vzhľadom odpudzoval alebo keby sa na ňom dalo orientovať len so zrejmými ťažkosťami, ľudia by sem asi nevstúpili, prípadne by odtiaľto odišli, a to skôr, než by sa z nich vymámili nejaké tie peniaze.
Je teda žiaduci dokonalý a unikátny vzhľad, je tu užitočný dobre fungujúci vyhľadávač konkrétnych ponúk, nutná je aktualizácia, vďaka ktorej web nezostane okukaný a dokáže pritiahnuť potenciálnych zákazníkov aj opakovane.
Ďalej je nevyhnutné, aby sa takáto internetová prezentácia dokonale zobrazovala nielen na počítačoch, ale napríklad aj v mobilných telefónoch, aby sa nestratila časť zákazníkov, využívajúcich tieto dáta a zle zvládajúcich techniku. Takéto zobrazovanie musí byť takisto rýchle, aby sa dostal potenciálny zákazník k tomu, o čo mu ide, než ho to začne nudiť a vzdá to.
Musia tu byť aj správne zvolené kľúčové slová, nesmie chýbať dostatok spätných odkazov, smerujúcich sem užívateľov z iných stránok.
Proste je potrebné činiť všetko k tomu, aby by bol človek prilákaný, vzápätí na to lapený a motivovaný k tomu, aby neodišiel pred uzavretím obchodnej transakcie. A aby sa sem neskôr rád vracal.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.