Keby si niekto myslel, že sa texty pre internet píšu veľmi jednoducho, potom si môže byť istý, že sa ako copywriter neuživí. Bude totiž písať napríklad aj s úplnou ľahkosťou hory článkov, lenže tieto nebudú plniť to, čo sa od nich očakáva, a bez toho nebude o dotyčného copywritera záujem medzi tými, ktorým ide na internete o dosahovanie úspechov. Copywriting môže totiž preukazovať dobré služby pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, lenže to sa s nekvalitnými textami jednoducho nedosiahne.
A ako sa teda tvoria tie texty, ktoré nakoniec zaručujú, že sa s nimi žiadny web nestratí a naopak zaujme dobrú pozíciu medzi inými odkazmi v internetových vyhľadávačoch?
V prvom rade sa musí samozrejme autor zoznámiť s danou tematikou. Treba vedieť, o čom písať, treba poznať vhodné kľúčové slová, jednoducho treba vedieť, čo a ako. Nejaké nepochopiteľné a zmätené texty nemôžu mať vytúžený vplyv ani na internetové vyhľadávače, ani na čitateľov.
Každý takýto článok je potrebné uviesť pútavým titulkom, ktorý zaujme a je relevantný k ďalšiemu obsahu. Titulok je to prvé, čo rozhoduje o tom, či bude niekto ďalší text čítať, a podceniť ho teda určite nemožno.
Podobnú úlohu potom zohráva aj meta popis, umiestnený pod nadpisom a tiež spolurozhodujúci o tom, či bude čitateľ v čítaní článku pokračovať alebo nie. Tento teda musí byť výstižný a pútavý, krátky a motivujúci k ďalšiemu čítaniu. A tiež obsahujúce kľúčové slovo.
V texte je potom vhodné držať sa témy a neplytvať tu nadbytkom vložených kľúčových slov, ktorý by bol pre internetové vyhľadávače dosť možno neakceptovateľný a zle hodnotený. Je žiaduce tu používať skôr kratšie vety, ktoré sú ľahko pochopiteľné, ak dúhu prichádzajú aj podnadpisy, odrážky, číslovanie a kotvy.
A pre lepšie porozumenie textu dobre poslúži aj využitie obrázku pre čitateľov a obrázku s názvom a ALT textom pre internetové vyhľadávače.
Jednoducho musia byť texty pre weby informatívne a čitateľné pre publikum a relevantné a prínosné pre vyhľadávače. A kto nedokáže niečo také vytvoriť, nie je schopný copywriter.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.