zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako písať PR článok

Potreba pútavých, čitateľných a zároveň propagačných či reklamných článkov dala vzniknúť útvaru, ktorá sa nazýva PR článok. Ide o útvar niekde medzi reklamným oznámením a publicistickým textom, ktorý má za úlohu nenásilnou a neagresívnou formou propagovať určitú službu, tovar alebo činnosť. Existuje veľa spôsobov, ako písať PR článok, ale pri všetkých metódach platia základné zásady, ktoré text musí v každom prípade spĺňať. Text tohto typu musí byť:

Teraz sa dostávame k problematike PR článkov. Nemusí sa to zdať, ale skúsení textári si veľmi cenia svoje know-how na to, ako napísať dobrý PR článok. Skúsených a úspešných textárov totiž rozhodne nie je veľa. Niektorí sú len slabou náhradou za automatický generátor textu, niektorí sa napríklad snažia, ale aj napriek tomu kvalitami nedosahujú tých najkvalitnejších tvorcov propagačných PR článkov.

Čo teda obnáša spísanie kvalitných PR textov?

Než začnete písať PR článok, je nutné si uvedomiť, pre koho je daný text určený. Je to široká verejnosť alebo skupina odborníkov? Alebo snáď úzka skupina ľudí? Text totiž budete smerovať práve k danej skupine čitateľov, z čoho musíte vychádzať. Je teda podľa toho vhodné zvoliť štýl, akým budete písať. Pre širokú verejnosť je ideálne písať populárnym štýlom, kedy sa snažíte zaujať nejakým zvratom alebo niečím šokujúcim. Naopak v prípade odbornejších čitateľov nebudete šetriť odbornejšími slovami a korektnou terminológiou.

Okrem cieľovej skupiny musíte brať v úvahu tiež propagovaný predmet. Inak totiž budete písať o tovare, inak o službe a úplne inak o záujmových činnostiach určitej skupiny osôsob. Napríklad pokiaľ budete písať PR článok o určitom tovare, je dobré venovať sa všeobecným vlastnostiam daného výrobku len v niekoľko málo vetách. Naopak sa vyplatí venovať viac pozornosti výnimočnosti daného výrobku. V čom je lepší tento výrobok oproti konkurenčným? Prečo by si mal zákazník kúpiť práve tento výrobok a nie konkurenčný? To sú otázky, ktoré je nutné zodpovedať na rozdiel od všeobecného popisu, ktorý je k dispozícii kdekoľvek inde.

Univerzálna šablóna neexistuje

Pretože každý PR článok je originálny, len ťažko nájdete univerzálny návod na to, ako má vypadať PR článok. Áno, môžete sa riadiť všeobecnými zásadami, ale vždy je na textárovi, čo všetko sa rozhodne do daného textu vložiť. Svoju úlohu totiž hrá aj zadanie, ktoré často celkom zásadne ovplyvňuje právo to, ako písať SEO texty.

Pokiaľ teda potrebujete vytvoriť PR texty pre svoje špecifické potreby, ale príde vám zdĺhavé hľadať, ako písať PR články, potom pre vás bude najvýhodnejšou možnosťou kontaktovať špecialistov. Vo firme SEOlight s.r.o pracujú skúsení špecialisti, ktorí majú za sebou skutočne množstvo vypracovaných projektov, vďaka čomu si poradia s akýmkoľvek zadaním PR článkov, ktoré budete chcieť vypracovať.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol