zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako nezísť z očí

Podnikatelia majúci na internete svoje weby, usilujú úplne samozrejme o to, aby tu mali dostatok návštevníkov, z ktorých by sa mohli potenciálne stať ich zákazníci. A teda úplne samozrejme usilujú o to, aby sa odkazy na ich weby zobrazovali v internetových vyhľadávačoch na čo najideálnejších miestach.

A čo takéto umiestnenie môže pozitívne ovplyvniť? V zásade sú to dve veci:

V oboch prípadoch sa jedná o spôsob, ako dostať odkaz na určitý web do čela rebríčka všetkých relevantných odkazov. Hoci každý z týchto spôsobov má svoje špecifiká, svoje plus aj mínus.

Pokiaľ sa tu budeme baviť o optimalizácii, nie je tu nikdy celkom isté dosiahnutie toho najideálnejšieho výsledku umiestnenia vo vyhľadávačoch. Vždy tu ide len o to, nakoľko zodpovedá web požiadavkám konkrétneho internetového vyhľadávača, a pretože sa podmienky menia, dokonalosť prakticky nie je možná, a navyše usiluje o to isté veľa webov, nie je isté, že sa nejaký web stopercentne prepracuje až na samotný vrchol, tam, kde ho každý na internete hľadajúci človek nájde. A ako by ani to nestačilo, navyše je SEO aj dlhodobou záležitosťou, ktorá sa neprejaví ihneď, keď si človek zmyslí so svojim webom uspieť, ktorá sa prejaví až s určitým odstupom času, v horizonte mesiacov alebo napríklad aj rokov. U čoho je útechou len to, že potom dosiahnuté výsledky nemiznú, ak sa optimalizácie prípadne preruší, že sa dosiahnutý výsledok so zotrvačnosťou drží po ešte ďalšiu určitú dobu.

PPC reklama je potom v mnohých ohľadoch zdanlivo dokonalejšia. Za tú si stačí len zaplatiť a razom je zaručené, že sa táto ocitne vo vyhľadávačoch na prednej pozícii, pekne všetkým na očiach. Hoci aj tu sú nedostatky. A to v zásade dva. Prvý je ten, že sa tu musí platiť úmerne počtu kliknutí na ňu, čo ju môže robiť v porovnaní so SEO drahšou, a takisto jej efekt trvá len do doby, dokedy si za ňu majiteľ propagovaného webu platí. Ak sa to skončí, reklama sa stratí z vyhľadávača a spolu s ňou zmizne aj efekt, ktorý prinášala. A pravdou je vlastne aj to, že sa tejto reklame v porovnaní s výsledkami SEO pomerne často neverí. Pretože je očividné, že s ňou podnikateľ vo vyhľadávačoch zabodoval len preto, lebo si ju zaplatil. A nemusí tak ísť o tú najvýhodnejšiu a najdokonalejšiu ponuku. Takže sa podobnej reklame celkom dosť ľudí vyhýba.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol