Keď má web nejakej firmy slúžiť k svojmu účelu, je potrebné, aby bol práve taký, aký si vyžaduje konkrétna situácia. Pretože sú prezentácie, čo sú z pohľadu tých, komu sú určené, dokonalé, ale sú tu aj tie, čo aspoň nejako splnia svoj účel, a potom existujú aj tie, čo namiesto priťahovania záujmu skôr odrádzajú, pokiaľ teda o ne vôbec nie je prejavený záujem.
Je teda jasné, že chce to mať ideálne vyzerajúci a fungujúci web. Lenže čo to znamená? Ako má práve takýto web vyzerať?
Primárne je potrebné, aby z toho, čo je na dotyčnom webe zverejnené, jasne vyplývalo, čo sa tu klientom ponúka, na čo sa tento web špecializuje a v čom je lepší než konkurenčné ponuky.
Žiaduce je aj to, aby tu boli dostupné odpovede na predpokladané otázky, ktoré si budú návštevníci pri prezeraní takejto internetovej prezentácie klásť.
Ďalej je potrebné takýto web optimalizovať pre internetové vyhľadávače, aby táto ponuka predbehla ostatných a prišla na oči hľadajúcim ľuďom ešte skôr, než títo uvítajú ponuku niekoho iného.
Žiaduce je mať tu domovskú stránku, na ktorej je sa dá nájsť o dotyčnej ponuke všeobecný prehľad, ďalej stránku, na ktorej sa popíše ten, kto tento web k svojej činnosti prevádzkuje. Chýbať nesmie pochopiteľne ani priestor, kde hostia objavia konkrétne ponuky, kde sa dostatočne detailne popíšu ponúkané služby, a to na jednej alebo niekoľko tematicky zjednotených stránkach či podstránkach.
Nesmie chýbať ani stránka s kontaktmi na poskytovateľa tu zverejnených služieb, ideálne aj s takými údajmi, akými sú otváracia doba, odkazy na používané sociálne siete či vyznačenie prevádzky na mape.
A web je žiaduce mať taký, aby ho bolo možné otvoriť a čítať nielen v počítači, ale aj v chytrých mobiloch, ktoré sú dnes už tak často využívané k sledovaniu internetu, pretože ide o významnú časť potenciálnych zákazníkov, ktorých by nekvalitné zobrazenie dosť pravdepodobne odradilo.
A keď sa to všetko optimalizuje a propaguje, úspech je na dosah ruky.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.