Založili ste si svoj prvý internetový obchod a chcete, aby bol veľmi navštevovaný? Práve vysoká návštevnosť je základným predpokladom pre zisk z predaja tovaru. Aby ste mohli zaznamenať vyššiu návštevnosť, než je tá nulová, je nutné web nejakým spôsobom zviditeľniť. Zviditeľnenie je možné vykonať hneď dvojakým spôsobom, a to prirodzeným spôsobom a plateným. Zatiaľčo platený spôsob je zrejmý, nakoľko vychádza z reklamy, v prípade prirodzeného spôsobu sa vsádza predovšetkým na to, že zákazník si cestu do vášho internetového obchodu nájde sám.
K účelom jednoduchého vyhľadania a zvýšenia návštevnosti webu sa využívajú najrôznejšie metódy SEO optimalizácie. Pre e-shopy sú využívané rôzne spôsoby, avšak najčastejšie ide o kombináciu nasledovného:
Tieto štyri základné aspekty je nutné mať zvládnuté na sto percent. Je to predpoklad, ktorý robí z neviditeľného internetového obchodu ten viditeľný, a teda úspešný. Samozrejme, že len dobrá pozícia pri vyhľadávaní nezaistí v internetovom obchode zárobky. Je však zaručené, že zisk z predaja bude mnohonásobne väčší, ak si majiteľ internetového obchodu dá tú prácu a nechá si svoj web kvalitne optimalizovať pre vyhľadávače. Možno sa teraz pýtate, ako na SEO pre e shop svojpomocne? Myslíte si, že čas strávený hľadaním informácií a získavanie znalostí pre vylepšenie sa vám vráti v podobe finančnej úspory? Bohužiaľ, spravidla to tak nie je.
Hoci niektoré úkony v rámci SEO optimalizácie je možné vykonať svojpomocne, majte na pamäti, že bez odborného zásahu sa dostanete na predné priečky len naozaj ťažko.
Svojpomocné riešenie sa vyplatí pre obchody, ktoré nemajú silnú konkurenciu. Pokiaľ sa zaoberáte úzkym rozsahom ponúkaného tovaru, potom budete cieliť jednu konkrétnu cieľovú skupinu, ktorej sa budete snažiť svoje produkty predať. Ako to však robí obchod s elektronikou? Ten má naozaj širokú skupinu zákazníkov, navyše ich je na českom internete skutočne veľa, a preto je ťažké sa presadiť. V takom prípade SEO optimalizácia stráca význam, pretože vložený čas sa rozhodne nevráti v podobe dobre optimalizovaného webu.
Okrem nastavenia základných parametrov ako sú správne nadpisy H1 alebo vhodná dĺžka meta description, ľudia veľakrát zabúdajú na dôležitosť spätných odkazov. Pritom tie hrajú pri internetových obchodoch takmer tú najväčšiu rolu. Rovnako tak sa nesmie zabúdať na originálny obsah u jednotlivých kategórií a produktov. Ak totiž užívateľ hľadá informácie o určitom produkte, nebude ho baviť čítať stále dokola tú istú informárciu. Z tohto dôvodu je vhodné prenechať tvorbu originálnych textov takzvaným Copywriterom, teda špecialistom na tvorbu PR a reklamných článkov.
SEO optimalizácia pre e-shopy svojpomocne má zmysel, ale iba v malej miere. Akonáhle sú vysnené ciele náročnejšie, určite je nevyhnutné nechať špecialistov, nech sa postarajú o všetky náležitosti, ktoré umožnia webu, nech sa pohybuje na predných priečkach pri vyhľadávaní. S týmto sa však už trápiť nemusíte, pretože sú tu špecialisti zo SEOlight s.r.o, ktorí majú dlhoročné skúsenosti nielen so SEO optimalizáciou ako takou, ale tiež s profesionálnou tvorbou PR článkov a popiskov pre kategórie akéhokoľvek typu produktov.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.