zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako na PPC kampaň?

Žiadna z reklám, ani tá PPC, čiže založená na platbách za kliknutie na reklamný inzerát, sama o sebe nezaručuje, že bude fungovať tak, ako má, teda že osloví a ovplyvní tých, na ktorých je prioritne zameraná.

Aby to fungovalo, je potrebné vytvoriť ideálnu štruktúru PPC kampaní, teda dať náležitú štruktúru tomu ktorému PPC účtu. Pretože táto účet sprehľadňuje a zároveň i zvyšuje výkon dotyčných reklám. V prípade štruktúry účtu sú to pritom mienené kampane, reklamné zostavy, kľúčová slová a rovnako samotná reklama. A celý reklamný rozpočet sa tu delí na rôzne kampane, ktorých počet sa líši podľa nejedného kritéria.

Takáto štruktúra je vlastne chrbticou účtu, a pokiaľ je táto kvalitná, zlepšuje tiež ďalšie dôležité súčasti, výkon nevynímajúc. Avšak nie každá štruktúra je rovnako kvalitná a to sa prejavuje na účinnosti reklamy. A preto by malo byť bežné dodržiavanie istých pravidiel.

Aby boli dosiahnuté čo najlepšie výsledky, je treba mať na vedomí nasledujúce:

Správna štruktúra PPC kampane pomáha predchádzať problémom napríklad v nasledujúcich oblastiach:

Segmentovanie kľúčových slov do úzko tematických skupín umožňuje kontrolu toku peňazí a vyššie financovanie najfunkčnejších kľúčových slov na úkor tých opačných a zefektívnenie kampane, skóre kvality potom rozhoduje o zobrazovaní a platbách za prekliknutie. A zoskupovanie kľúčových slov do úzko zameraných tém pomáha napísať vysoko relevantné reklamy.

Zhromažďovanie kľúčových slov, po ktorých zadaní sa má reklama objavovať, potom neodmysliteľne závisí od znalosti eventuálnych zákazníkov a povedomí o tom, čo by títo pri hľadaní najskôr zadávali. Vyplácajú sa tak často nástroje pre plánovanie kľúčových slov, ktoré sú k dispozícii v Google Ads i Sklik a na ktorých je možné zistiť frekvenciu vyhľadávania tohto ktorého kľúčového slova a priemernú cenu za kliknutie. Vďaka tomu sa dá kampaň tiež výrazne zefektívniť. Tieto kľúčové slová je vhodné zaradiť do tematiky zameraných kľúčových slov, čo umožňuje meranie výkonu, tvorbu veľmi úzko zameraných reklám, odhaľovanie problémov a úpravy.

Významne pomáha aj používanie vylučujúcich kľúčových slov, čo brania zobrazovaniu reklamy pri použítí týchto slov. Aby bolo isté, že platby prebiehajú jedine za kliknutia majúce zmysel.

Takáto organizácia a štruktúrovanie PPC kampaní nie sú teda jednoduchou záležitosťou, zaberajúcou len chvíľku. Má to svoje nároky. Ale určite sa to v dlhodobom horizonte vyplatí.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol