Zrejme tým najjednoduchším spôsobom, ako zaistiť nejakému webu dostatočne početnú návštevnosť, je linkbuilding. Teda vytváranie spätných odkazov, ktoré umiestnené na cudzích weboch čakajú na to, až sa nimi niekto nechá inšpirovať, klikne na ne a ocitne sa práve tu, na webe, ktorý je takýmito spätnými odkazmi propagovaný.
Lenže- ako zaznelo- musia byť takéto odkazy dostatočne funkčné. Nie je možné, aby niekde vyvesené čakali napríklad aj celú večnosť na to, či si ich vôbec niekedy niekto všimne a klikne na nich. A preto je tvorba takýchto spätných odkazov celkom veda a žiada si kvalifikovaný a zodpovedný prístup, aby sa nakoniec dostavil žiaduci efekt.
Nie je odkaz ako odkaz, a tiež miesta, na ktoré tento môže byť umiestnený, nie sú rovnako ideálne. A preto je vhodné pristupovať k tejto záležitosti maximálne efektívne.
A čo to prináša? Predovšetkým skutočnosť, že linkbuilding nie je niečím, čo sa zvládne jednorazovo a následne to už funguje stále. Je potrebné venovať sa mu priebežne a dlhodobo, aby sa rozvíjala autorita propagovaného webu postupne, a nie len nárazovo.
A ako sa také spätné odkazy získavajú? Pokiaľ sa nechce niekto venovať len chaotickému umiestňovaniu odkazov kamkoľvek, kam to len ide, čo neprináša žiaduce výsledky, a navyše to je internetovými vyhľadávačmi niekedy aj sankcionované, mal by využiť miesta, kde takéto spätné odkazy fungujú. Čo môžu byť najrôznejšie katalógy, hostovanie na blogoch, broken links, ego baiting, zúčastnenie sa diskusií alebo podiel na tvorbe Wikipédie. Pričom je jasné, že sa nemusíme vnucovať do každého z dostupných katalógov, ale mali by sme si vyberať tie najrelevantnejšie, pri blogoch by sme si mali vyberať tie, ktoré neponúkajú spoluprácu len tak kdekomu a spätné odkazy tak na nich nemajú zas až tak veľkú váhu, a ani inde by sme nemali ísť vždy len to najľahšou cestou, ktorú vyhľadávače neocenia.
Dokonalé spätné odkazy si je potrebné zaslúžiť. A kto si ich zaslúži, ten z nich môže profitovať.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.