zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako na interné odkazy?

Každý, kto chce mať dobre použiteľný podnikateľský web, potrebuje aj záležitosť zvanú interné odkazy. Bez tých by sa webu v žiadnom prípade nedarilo, pretože by tu bola nutne komplikovaná orientácia a tým pádom ako horšie hodnotenie zo strany internetových vyhľadávačov, tak aj miera predčasného opustenia zo strany potenciálnych zákazníkov.
Ale vytváranie interných odkazov rozhodne neznamená, že si na svoje internetové stránky naukladáme nejaké tie odkazy bez ladu a skladu, ako nám to práve pripadne zaujímavé. Interné prelinkovanie funguje, ale len keď sa dodržia zásadné pravidlá. A ktoré to sú?
V navigačnom menu webu by sa mali objavovať len tie najdôležitejšie odkazy, teda odkazy na kľúčové kategórie alebo produkty. To pomáha vyhľadávačom aj návštevníkom lepšie sa na danom webe orientovať. Avšak tu by sa mali nachádzať skutočne len tie najdôležitejšie odkazy, ktorých by nemalo byť v žiadnom prípade veľa.
Prepojiť by sa tu ale nemali iba ponuky kategórií s ponukami konkrétnych produktov. Tiež by sa mali horizontálne prepojiť obdobné konkrétne produkty, respektíve produkty s doplnkami, ich sa k nim tiež ponúkajú.
Žiaduce je prepojiť aj stránky s jednotlivými ponukami so stránkami na blogu, ak existuje tento a ak sú na tomto uverejnené doplňujúce informácie k danej konkrétnej ponuke.
A rozhodne je žiaduce používať ako odkaz vhodný relevantný text (anchor text).
Vytvoriť si interné odkazy ale nestačí. Alebo nemusí stačiť. Tiež je potrebné tieto kontrolovať a preverovať, teda vykonávať prinajmenšom raz až dvakrát ročne ich audit. To aby mala najdôležitejšia stránka najviac interných odkazov, aby boli všetky takéto odkazy funkčné a neodkazovalo sa tu napríklad na niečo, čo už v súčasnosti nie je v ponuke, alebo na internetové stránky, ktoré už nie sú dôležité. A aby tu naopak boli odkazy na všetko, čo ešte stále relevantné je. Pri čom je užitočným pomocníkom napríklad Google Search Console.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol