Tí, ktorí sa aktívne venujú optimalizácii pre internetové vyhľadávače, už vedia, že k takejto optimalizácii patrí nielen linkbuilding, copywriting, hľadanie vhodných kľúčových slov, propagácia a podobne, ale že sa k takejto SEO často neodmysliteľne spája aj e-mailing. Pri ktorom si iste aj úplný laik ľahko domyslí, o čo ide. Pretože ak má optimalizácia pre internetové vyhľadávače prilákať na web nových návštevníkov a pomáhať tu udržiavať aj tie existujúce, musí s týmito byť prevádzkovateľ optimalizovaného webu v trvalom kontakte. A pojem e-mail je natoľko známy, že si každý ľahko preloží aj e-mailing a pochopí jeho zmysel. Ktorým je práve korešpondencia (samozrejme tá elektronická) medzi tým ponúkajúcim a jeho potenciálnymi klientmi.
Takéto e-maily môžu významnou mierou prispievať aj k získavaniu aj k udržovaniu si zákazníkov. A to práve preto, že sú títo oslovovaní a tým sa buduje medzi nimi a podnikateľom vlastniacim web isté puto.
Avšak je pochopiteľné, že e-maily môžu nielen zbližovať, ale aj obťažovať a vzbudzovať nevôľu. A preto by si mal každý internetový podnikateľ, ktorý sa rozhodne e-mailing využívať, vytvoriť predovšetkým databázu tých, ktorí jeho ponuky uvítajú alebo prinajmenšom nebudú zavrhovať.
A tak jednoducho treba vedieť, kto má o ponuku daného webu záujem, a je určite prospešné aj to, keď podnikateľ o takomto potenciálnom zákazníkovi čo najviac vie. Pretože potom mu môže zasielať individuálne ponuky, ktoré mieria presne do čierneho a ktoré vzbudia veľmi pravdepodobne záujem.
Ale nemusí ísť nevyhnutne len o ponuky. E-mailing je aj ideálnym spôsobom, ako sa pripomínať skorším zákazníkom. A tiež môže ísť o metódu, ako zisťovať, o čo by tí oslovení vlastne stáli, na čo potom môže nadviazať personifikovaná unikátna ponuka. Avšak pri takomto zisťovaní záujmu je potrebné mať sa pochopiteľne tiež do istej miery na pozore. Pretože aj skorší a stály zákazník, ktorý by mohol ochotne e-maily prijímať a žiadúcne na ne reagovať, môže zaradiť spiatočku, ak má pocit, že je e-maily vyslovene ‚kameňovaný‘. A e-mailing nie je od toho, aby zákazníkov odpudzovať. Ten má presne opačné poslanie.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.