Keď niekto použije na svojich stránkach určité kľúčové slovo, môže osloviť tých, ktorí takéto kľúčové slovo hľadajú. Ale tiež ich osloviť nemusí, pretože tých, ktorí používajú na svojich stránkach to isté kľúčové slovo, môže byť veľa, a potom sa dostane internetovej verejnosti na oči napríklad len v inom ohľade dokonalejšia ponuka od konkurentov. A keď sa s nejakým žiaducim kľúčovým slovom podobne nedarí uspieť, je mnohokrát ideálnym riešením využiť potenciál long tail kľúčových slov. Ktoré sú oveľa unikátnejšie a môžu tak pomôcť majiteľom internetových stránok, ktoré by sa inak nemohli proti významnejším konkurentom presadiť.
Také dlhé kľúčové slová sú frázy, ktoré svojou dĺžkou a konkrétnosťou prekonajú kratšie kľúčové slová. Môžu byť napríklad troj- a viacslovné a ďaleko popisnejšie a cielenejšie, čím poskytujú dobré služby napríklad menším firmám a špecifickejším ponukám. Síce sú tieto hľadané menej často, ale na druhú stranu u nich nepanuje taká silná konkurencia, a preto sa s nimi u internetovej verejnosti ďaleko skôr zaboduje, pokiaľ táto hľadá práve unikátnejšiu a konkrétnejšiu ponuku.
Keď sa niektorý majiteľ internetovej stránky rozhodne zvoliť si dlhé kľúčové slovo, musí si ujasniť v prvom rade to, čo presne ponúka a komu. Pretože long tail kľúčové slovo musí čo najdokonalejšie zodpovedať tomu ponúkanému a tiež využívať jazyk typický pre tých, ktorí majú byť oslovení. Musí tu byť jasné, čo, ako a s využitím akých slov hľadajú práve tí, ktorí majú tieto konkrétne stránky objaviť. A tak sa musia skúmať výsledky vyhľadávania, užívateľské recenzie, spätnej väzby od klientov a podobne.
Také dobre vybrané kľúčové slová je potom vhodné umiestňovať po celom webe, do obsahu webu a meta tagov, je vhodné používať ich v externých aj interných odkazoch, pri hlasovom vyhľadávaní a pri lokálnom SEO. A keď sa to zvládne, môžu byť výsledky vyhľadávania u stránok používajúcich tieto kľúčové slová ďaleko lepšie ako u príliš konkurenčných jednoslovných kľúčových slov.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.