Kamenné obchody majú aspoň tú istotu, že ak nemajú príliš silných konkurentov v susedstve, udržia si najskôr priazeň miestnych zákazníkov. Ľudia z ich okolia nimi vezmú zavďaku, než by sa plahočili niekam ďaleko za inými ponukami. Lenže to na internete neplatí. Na internete je to pomyselne odvšadiaľ rovnako ďaleko, a preto si môže internetová verejnosť vyberať bez problémov z ponúk z najrôznejších kútov sveta. A tiež tak robia.
Pre obchodníkov to teda predstavuje potrebu zaistiť si záujem potenciálnych zákazníkov a ani následne o tento neprísť. A nepríde sa oň často jedine vtedy, keď sa optimalizuje pre internetové vyhľadávače, aby bol konkrétny obchod ľuďom stále dostatočne na očiach, a keď sa tento aj žiaducim spôsobom pripomína.
A ako sa dá pripomínať? Napríklad aj e-mailovým marketingom. Ten totiž umožňuje pri správnom využití bezprostredný kontakt ponúkajúceho s jeho možnými klientmi a vybudovanie si pozitívneho vzťahu je tu skutočne nad zlato. Napríklad aj preto, že býva kvalitný marketing činností s vysokou mierou návratnosti investícií. Čo sa do neho investuje, to sa mnohonásobne vráti.
Vďaka e-mailovému marketingu si možno jednoducho udržať zákazníkov, zvýšiť predaj a získať aj často užitočnú spätnú väzbu od klientov. Pretože ak dostanú ľudia v príhodnom okamihu žiaducu ponuku, využijú ju oveľa skôr, než aby túto hľadali u niekoho iného, a ak sú s ponukou a reakciami predávajúceho spokojní, budú sa sem vracať. Ak nezabudnú, kam sa vracať, v čom e-mailing preukazuje aj cennú službu.
Spätná reakcia od zákazníkov potom tiež dáva obchodníkom možnosť upravovať svoju ponuku v závislosti od ich požiadaviek a zostať tak v kurze.
Aby bol e-mailový marketing čo najúspešnejší, je vhodné mať zoznam kontaktov na zákazníkov, ktorý je možné získať najľahšie ich registráciou na webe výmenou napríklad za určitú zľavovú ponuku. A ešte výhodnejšie je si tento zoznam rozčleniť podľa záujmu skupín zákazníkov, ktoré sa budú následne špecificky oslovovať. Pretože čím vhodnejšiu ponuku dostane človek až pod nos, tým skôr ju využije. A to je v konkurenčnom prostredí internetu mimoriadne dôležité.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.