Ak chce niekto so svojim internetovým (a nielen týmto) podnikaním uspieť, musí nevyhnutne vykonávať k úspechom vedúce marketingové činnosti. A to ako online, tak napríklad aj offline marketing. A čo že to konkrétne obnáša?
Pokiaľ sa bavíme o online marketingu, jedná sa o akúkoľvek komunikáciu, akú majiteľ webu vedie so svojim publikom na internete. A to nemusí byť len nejaké rutinné vyvesovanie reklamy, ako by si snáď neznalí z našich radov mohli myslieť. Patrí sem napríklad aj prevádzkovanie webu, optimalizácia pre internetové vyhľadávače, PPC reklama, e-mail marketing alebo využívanie výhod sociálnych sietí.
Čo sa týka webov na internete, dokážu pomôcť so zaujatím a informovaním internetovej verejnosti, ktorá je stále početnejšia. To ale jedine v prípade, že ide o weby responzívne, graficky zaujímavé a majúce dobré UX a UI. A pretože takéto weby musia byť verejnosťou v prvom rade objavené, je potrebné ich aj optimalizovať pre internetové vyhľadávače, aby sa tieto zobrazovali vo výsledkoch vyhľadávania na ideálnych pozíciách, a je určite rozumné vsádzať aj na PPC reklamu, ktorá určitý web takisto zviditeľní, a to za cenu úmernú dosiahnutého efektu.
Online marketingu pomáhajú aj sociálne siete typu Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, LinkedIn či Pinterest, a to budovaním bezprostredných vzťahov s fanúšikmi a komunikáciou s nimi, respektíve e-mail marketing, spočívajúci v rozosielaní newsletterov, transakčných e-mailov alebo promo ponúk s možnosťou cieleného oslovovania zaujímajúcej sa internetovej verejnosti.
Pokiaľ potom máme zmieniť aj offline marketing, tu ide pre zmenu o propagačnú činnosť prevádzkovanú mimo internet. Sem patrí napríklad reklama v televízii a rozhlase, využitie priestoru v tlači či event marketing. A aj tieto typy marketingu sú veľmi účinné, hlavne televízna reklama, čo je ale bohužiaľ často sprevádzané vysokou cenou takejto propagácie, dosahujúcej napríklad aj státisíce (korún) za jedno odvysielanie.
A preto je potrebné zvoliť si ideálny spôsob marketingu. Aby sa na ňom neprerobilo, ale práve naopak.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.