Keď chce niekto dostať svoj internetový obchod alebo iný web vo vyhľadávačoch ľuďom na oči, má to zložité. Na presadenie sa medzi konkurenciou musí staviť na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, a ako so mnou určite budete súhlasiť, je veľa podnikateľov, ktorí si s tým jednoducho nevedia rady. Najmä pre začiatočníkov je taká SEO neľahkou úlohou, pretože je tu potrebné merať, sledovať a vyhodnocovať mnohé dáta, na základe ktorých sa potom web optimalizuje, a to nie je niečo, čo by každý vedel hneď. Alebo vy snáď už od prvých okamihov internetového podnikania viete, ako sa vyberajú najvhodnejšie kľúčové slová, ako sa optimalizujú technické parametre nejakého toho webu, ako sa zháňajú spätné odkazy a podobne? Neviete, že? Alebo ste to aspoň v počiatkoch nevedeli.
A aby to aj tí neznalí mali aspoň o niečo jednoduchšie, existujú aj automatizované SEO nástroje, ktorých využitím si možno uľahčiť prácu na optimalizácii. Také SEO nástroje pomáhajú napríklad hľadať vhodné kľúčové slová a analyzovať dáta. A podľa toho sa potom oveľa ľahšie odhaľuje, čo na optimalizácii funguje a čo by bolo vhodné zdokonaliť. A v prípade niektorých nástrojov získavame aj možnosť porovnávať sa s konkurentmi.
K nástrojom, ktoré ľuďom pomáhajú ľahšie sa vysporiadať s nástrahami optimalizácie pre internetové vyhľadávače, patrí napríklad Google search console, Answer the Public, Ubersuggest alebo SpyFu, ktorých prednosťou je okrem iného aj to, že sú k dispozícii bezplatne.
S Google search console je možné sledovať a analyzovať výkon webových stránok v googlovom vyhľadávaní, Answer the public umožňuje hľadanie tém pre blog zameraných na konkrétne kľúčové slová, Ubersuggest pomáha s identifikáciou kľúčových slov a zámerov vyhľadávania, ktoré s nimi súvisia a SpyFu dáva možnosť ľahkého zobrazenia počtu vyhľadávania kľúčových slov v jednotlivých mesiacoch s určením obtiažnosti sa s takými kľúčovými slovami vo vyhľadávačoch umiestniť. A kto tieto dáta má, tomu sa oveľa ľahšie a úspešnejšie optimalizuje.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.