Je nad slnko jasné, že sa optimalizácia pre internetové vyhľadávače nezaobíde ani bez propagácie. Žiadny web sa nezviditeľní bez reklamy tak, ako s touto, táto zohráva nesporne svoju úlohu. Ale nie je reklama ako reklama. Tá, ktorá sa objavuje mnohým zainteresovaným ľuďom, je vždy efektívnejšia ako tá, ktorú uvidí len málokto, prípadne ktorú dokonca neuvidí nikto. A pretože sa stali fenoménom našej doby aj sociálne médiá, je jasné, že aj na tie by sa malo vsádzať. A zabudnúť by nemal byť ani TikTok. Pretože ten momentálne zažíva boom a je teda so svojou miliardou používateľov veľmi atraktívnym miestom na propagáciu.
Aby sa totiž uspelo na TikToku, nie je potrebné ani žiadne špeciálne a drahé vybavenie. Krátke videá je možné nahrávať skoro akýmkoľvek zariadením, a vyskytuje sa tu značné množstvo atraktívneho materiálu vzbudzujúceho pozornosť. A priestor s takým potenciálom je teda ako stvorený pre využitie akýmkoľvek typom marketingu. Stačí tu ponúknuť zaujímavý materiál propagujúci určitú ponuku, stačí, aby tento zodpovedal zamýšľanému účelu a páčil sa používateľom tejto sociálnej siete, a je nakročené k úspechu.
Pre TikTok je teda vhodné natočiť atraktívne video, v ideálnom prípade krátke, označiť ho #hashtagy, publikovať tu pravidelne a testovať obľúbenosť jednotlivých výtvorov a úmerne tomu tu optimalizovať, a počty fanúšikov a teda ľudí, ktorých tu možno osloviť, porastú.
TikTok teda nemožno dokonale využiť s klasickou reklamou. Nevypláca sa tu vsádzať na branding a nejaké nudné frázy. Tu ide o propagáciu formou zobrazovania organického obsahu, nápaditých a autentických príspevkov. Čím menej tieto pôsobia ako reklama, tým lepšie. A najlepšie sú tu také videá, ktoré dokážu zaujať od začiatku až do konca, ktoré zabodujú u tých sledujúcich už v prvých sekundách a už nepustia. A je jasné, že by sa žiadne propagačné video nemalo zaobísť ani bez výzvy na akciu.
Kto je jednoducho na TikToku aktívny, kto tu zverejňuje príspevky a reaguje, získa si pozornosť. Bez ktorej to v žiadnom biznise nejde.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.