Ten, kto podniká na internete, má pochopiteľne svoj vlastný web. To je prvý predpoklad, bez ktorého by sa tu podnikať vôbec nedalo. Nikam inam než na svoj web by si dotyčný nevložil svoju ponuku, to, čo hodlá poskytnúť sledujúcej verejnosti.
Lenže takýto web má svoje pravidlá, podľa ktorých funguje. A neraz nestačí k tomu, aby sa tu dalo publikovať všetko, čo by mohlo byť pre potenciálnych zákazníkov relevantné, čo by mohlo byť na škodu biznisu. A tiež podobnému webu zvyčajne prospeje, ak majú jeho užívatelia možnosť sa tu aj nejako zapojiť a angažovať, čo ale logicky nemusí byť možné práve na takomto webe samotnom. A tak si k nemu hocikto obstaráva aj svoj blog.
Dôvodom, prečo sa blogy zakladajú, je teda skutočnosť, že je niekedy potrebné zverejňovať aj to, čo by daný biznis podporilo. Tieto môžu byť napríklad priestorom, kde majiteľ podnikateľského webu publikuje dodatočné informácie k tomu, čo má na svojom webe. Niekomu totiž stačí, ak sa dozvie niečo málo, zatiaľ čo iný potrebuje kopec detailov, a keby bolo priamo na podnikateľovom webe informácií málo alebo príliš, nikdy by neboli spokojní všetci užívatelia. Zatiaľ čo keď sa dajú na web základné informácie a tie ďalšie sa dajú ľahko nájsť na pripojenom blogu, je to možno aj to najideálnejšie riešenie pre všetkých.
Blogy potom tiež môžu mať obsah, ktorý motivuje k návšteve hlavného webu, môžu byť príčinou, prečo na web zamiera aj tí, ktorí by ho možno inak opomenuli. Môžu tu byť aj propagačné texty, aj do nich vložené spätné odkazy, návštevníci môžu mať práve tu priestor pre vyjadrenie svojich názorov a skúseností s ponukou, s ktorou sa blog spája.
A blogy fungujú aj sprostredkovane, tým, že ich existencia pozitívne ovplyvňuje pohľad internetových vyhľadávačov na weby, ku ktorým blogy patria. A teda prospievajú tiež optimalizácii pre internetové vyhľadávače, ktorá je zásadná pre prospech akéhokoľvek internetového podnikania.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.