Každý pochopiteľne chce, aby sa jeho web na internete tešil dostatočnej návštevnosti, ktorá je základným predpokladom dosahovania toho, čoho sa na internete spravidla dosahovať má. Ale navzdory skutočnosti, že nejde o žiadne tajomstvo, dodnes veľa majiteľov webov nevie, ako si dostatočnú návštevnosť zaistiť. A keď títo chybujú, pripravujú sa pochopiteľne o výhody, ktoré by im z ich pôsobenia na internete mohli plynúť.
Mnohí majitelia webu tak napríklad podceňujú optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. Tušia, že existujú určité kroky, ktoré by im prospeli, ale keď sa ich už odhodlajú učiniť, postupujú laicky a teda nevyužijú naplno potenciál, ktorý tu je, prípadne chybujú a zbavujú sa dobrých vyhliadok.
Nevie sa napríklad to, že tým zásadným, čo ovplyvňuje návštevnosť jednotlivých webov, je činnosť internetových vyhľadávačov a pozície webu v ňom. A kdekto napríklad dokonca netuší ani to, že jeho web musí mať vlastnú URL a že na neho musí viesť prinajmenšom jeden jediný spätný odkaz, ktorý umožní jeho načítanie crawlermi a jeho indexáciu. Bez toho sa ocitne web v pomyselnom vzduchoprázdne, bez toho ho vyhľadávače nenájdu a nikomu neponúknu. A nádej na náhodné objavenie je pochopiteľne pri rozsahu toho, čo je na internete publikované, mizivá.
Ďalej je pre úspešnosť webu nevyhnutná jeho technická dokonalosť, rýchlosť, zabezpečený protokol https a napríklad aj mnohými doteraz netušená potreba prispôsobenia webu k správnemu fungovaniu aj v mobilných telefónoch a tabletoch.
A potom sú potrebné aj už notoricky známe záležitosti ako kvalitný a dobre štruktúrovaný obsah, analýza a správna voľba kľúčových slov, kvalita a počet sem vedúcich spätných odkazov, prepojenosť so sociálnymi sieťami, ba aj optimalizácia obrázkov.
To všetko je potrebné, aby sa optimalizácia pohla dopredu. Aby ju zaznamenala ako internetová verejnosť, tak aj nástroje typu Google Analytics, Google Search Console, Marketing Miner, Collabim, Ahrefs, Majestic, Content King alebo Screaming Frog, ktoré nám odhalia pravdu, či už sa nám táto páči alebo nie.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.