MUM je nová technológia, ktorá bola predstavená v máji 2021. Ide o skratku pre Multitask Unified Model. Sľubuje však pomerne dosť a to zmeniť interakciu s najpoužívanejším vyhľadávačom na svete, Google Search. Na jeseň sa už mnohí mohli dozvedieť o MUM viac a je pravdou, že má celkom výrazne vykročené k úspechu.
• Vie pracovať s umelou inteligenciou, ktorá je v súčasnej dobe veľmi žiadaná.
• Veľmi dobre spracováva prirodzený jazyk, pretože mu rozumie.
• Pozná odpovede na zložité vyhľadávacie dotazy pomocou multimediálnych dát.
• Ide o viacjazyčný algoritmus.
• Dokáže spracovať aj informácie z rôznych mediálnych formátov. Preto si rozumie s textami, ale aj s obrázkami, videom alebo zvukovými súbormi.
• Navyše je výkonnejší, než súčasný BERT.
To je iba malá ochutnávka, jednoznačné je, že MUM je navrhnutý tak, by sa vedel správať ako ľudský mozog. V podstate sa učia z typu vyhľadávania užívateľov, ktoré sa bežne používa. Snažia sa pochopiť zámery, ktoré hľadajúci majú a samozrejme im tým pádom ponúknuť výsledky, ktoré budú v súlade s ich prianím. Je ale tiež pravdou, že táto inovácia prináša celkom dosť výhod, avšak tiež povstáva istá kritika, že je možné, že by potom oveľa viac užívateľov prešlo na tento systém vyhľadávania a potom by Google bol oveľa úspešnejší, než ostatné vyhľadávače. Čo ale užívateľov internetu veľmi nezaujíma. Pokiaľ im vyhľadávač nájde všetko potrebné a ešte rýchlo, s nejakým bonusom navyše, potom niet divu, že sa na tieto miesta budú vracať.
Prínosná zmena
MUM skutočne kombinuje niekoľko technológií, ale vďaka tomu bude vyhľadávanie na Google komfortnejšie, aspoň pre užívateľov, čo v tomto prípade je kľúčovou záležitosťou. S MUM chce Google odpovedať na zložité vyhľadávacie dotazy, na ktoré v súčasnej dobe bežný SERP nestačí. Mimochodom je to zaujímavé aj pre SEO, pretože MUM chce získať prístup ku všetkým mediálnym formátom. Dali by sa tak zhromažďovať dáta, ľahšie by sa im dalo porozumieť a spracovávať ich vo výsledkoch vyhľadávania tak, aby bol naplnený vyhľadávací zámer. Čo samozrejme nabáda k väčšej aktivite a širšiemu zameraniu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.