Podnikať znamená mať čo ponúkať a mať komu to ponúkať. Ani bez jednej z týchto potrieb sa nemožno zaobísť, pretože kto nemá ponuku, nezaistí si ani dopyt, a kto nemá záujemcov, ten neuspeje ani s tým najlepším a najžiadanejším, čo kedy svet videl.
A tak je samozrejmé, že sa najprv zaobstará podnikateľský web, potom sa na tomto zverejní, čo môže jeho prevádzkovateľ ostatným ponúknuť, a následne už sa bojuje o pozornosť, ktorej nie je ani na internete nikdy dosť. A pritom jej dosť byť musí, pretože bez návštevnosti webu nebudú na internete pochopiteľne ani transakcie, ani výnosy.
A aby sa určitá konkrétna ponuka doniesla až k ľuďom, ktorým je určená, treba pre to urobiť maximum. Optimalizovať a využiť všetko, čo môže aspoň trochu prispieť k väčšej návštevnosti a vyššej nádeji na zisk.
Dokonalým pomocníkom v zviditeľňovaní sa webov, a teda aj úspešnosti ich majiteľov, môže byť a je samozrejme hlavne optimalizácia pre internetové vyhľadávače. Pretože internetové vyhľadávače posudzujú podľa svojich kritérií jednotlivé nimi objavené weby, podľa svojho posúdenia ich potom ponúkajú tým, ktorí na internete niečo také hľadajú, a sú tým, čo predovšetkým rozhoduje o návštevnosti a tým aj nádeji na úspech u jednotlivých ponúk.
A o tom, koľko ľudí si konkrétnu ponuku všimne, rozhoduje napríklad aj využitie sociálnych sietí. Aj tie samozrejme zohrávajú pri hľadaní potenciálnej klientely určitú a možno aj nezanedbateľnú úlohu. Pretože využitie sociálnych sietí znamená ako oslovenie verejnosti, tak napríklad aj zlepšenie renomé podnikateľov a ich vzťahov s tými, ktorí chcú osloviť.
Facebook a Instagram umožňujú podnikateľom vytvoriť si tu svoje vlastné profily, na nich je možné publikovať to, čo má byť verejnosti oznámené, možno tu teda komunikovať s verejnosťou aj publikovať platené reklamy. A tým si možno zaistiť trvalé povedomie verejnosti o určitej ponuke, ktoré je jedným z predpokladov úspešného podnikania. A tým, ako sa môžu oznámenia šíriť medzi užívateľmi týchto sociálnych sietí, sa môže podariť zohnať aj nespočet nových zákazníkov, bez ohľadu na to, kým a kde títo sú. A aj keď sa na týchto sieťach nedá priamo podnikať, je ich význam pre zviditeľnenie sa nesporný.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.