Ak niekto hľadá niečo na internete, musí si v prvom rade ujasniť, o čo mu tu ide. Nie je možné hľadať tu niečo a nevedieť čo. Alebo by to teda síce možné bolo, ale výsledok by určite nebol taký, aký bol dotyčným človekom očakávaný.
Kto tu niečo hľadá, musí jednoducho vedieť, čo že to hľadá. A úlohou tých, ktorí mu to tu môžu a chcú ponúknuť, je mať povedomie o tom, čo a ako tu asi kto bude hľadať, aby mu to ponúkol takým spôsobom, že sa tí dvaja nakoniec navzájom spoja, že ten hľadajúci nájde toho ponúkajúceho.
A aby sa to podarilo, treba využívať čo najdokonalejšie kľúčové slová. Pretože práve zhoda v týchto zaisťuje nájdenie žiaduceho obsahu v internetových vyhľadávačoch.
A ako majú tí niečo ponúkajúci vyzrieť na problematiku takýchto kľúčových slov? Ako si ich majú vyberať, aby im táto poskytla čo najlepšiu službu?
Ak chce mať niekto kľúčové slová, s ktorými uspeje pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, musí si ich nájsť. A nie každé slovo, ktoré niekoho takého napadne, je možné ako dokonalé kľúčové slovo využiť. Pretože nie vždy to funguje tak, ako by to fungovať malo.
Ideálne je teda potrebné nechať si pri hľadaní kľúčových slov pomôcť nástrojmi typu Ahrefs, Collabim, SEMrush, Keyword revealer atď. Tie totiž dokážu ponúkať presné informácie, na ktoré sa vypláca staviť. Je totiž určite dobré vedieť, čo hľadajú tí, koho by sme radi oslovili, a čo teda využiť, aby sme si s nimi v dobrom skrížili cestu. Pričom sú tým najhľadanejším síce jednoslovné výrazy, avšak vzhľadom na frekvenciu ich výskytu, a teda malé nádej na presadenie sa s týmito v konkurencii autoritatívnejších webov sú žiaducnejšími kľúčovými slovami viacslovné výrazy.
A kam v texte s takými kľúčovými slovami? Predovšetkým do titulku na začiatku textu a do meta popisu, ale logicky aj do textu samotného, a to v podobe, ktorá pôsobí úplne prirodzene.
A to sa to potom internetovej verejnosti hľadá!
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.