Pri pôsobení kohokoľvek na internete ide v prvom rade o to, aby si dotyčný zaistil dostatočnú sledovanosť svojho webu zo strany tých, ktorým tento je alebo by mohol byť určený. A zreteľne viac ako kdekoľvek inde je to tak pri podnikateľských weboch, ktoré sú bezprostredne určené na to, aby sa na nich zarábalo, teda aby sa zohnali platiaci užívatelia a zákazníci.
A ako sa títo zháňajú. Pochopiteľne akokoľvek, ako je to len možné. K slovu tu prichádzajú najrôznejšie formy propagácie a ďalšie metódy zviditeľňovania sa, a určite pri takomto marketingu príde vhod aj umelá inteligencia. Čím pochopiteľne nemyslím nejaký mozog z umelej hmoty, ale metódy a nástroje slúžiace na analyzovanie potenciálnych klientov, ktoré by mali byť čo najpresnejšie, najvýkonnejšie a samozrejme najefektívnejšie. Pretože tým, že vieme, komu a ako sa ponúkať, a zistíme, ako tohto čo najdokonalejšie ovplyvniť, sa dá dosahovať skutočne ideálne výsledky.
Je pochopiteľné, že sa určitá podnikateľská ponuka musí dostať primárne k tým, ktorým je určená, k tým, ktorí ju veľmi pravdepodobne budú mať záujem využiť. A to znamená potrebu zbierať o tých, ktorí môžu a majú byť oslovení, čo najdokonalejšie informácie, je potrebné mať dáta týkajúce sa toho, kto a ako je oslovovaný. Pretože každý z ľudí reaguje po svojom, a keď ho oslovíme dajme tomu nesprávne, môže byť tento pre konkrétnu ponuku stratený, aj keby tu bola inak nádej na spoluprácu.
Je ale jasné, že také množstvo žiaducich údajov nepozbiera žiadny internetový podnikateľ sám. Na to tento nemá ani čas, ani energiu a možnosti. A preto sa vypláca staviť práve na umelú inteligenciu. Tá dokáže údaje zbierať, spracovávať a hodnotiť, a pretože ide o automatizované procesy, nehrozí tu pri spracovaní ani chyby, ktorých by sa mohol dopúšťať ten takzvaný ľudský faktor.
Umelá inteligencia dokáže analyzovať správanie ľudí na webe a podľa toho ponúkať cielenú reklamu, vie zhodnotiť potrebu ľudí mať určitý ponúkaný produkt, vie komunikovať so zákazníkmi a riešiť aj problémy s využitím modelových odpovedí… A tak sa bez nej už dnes hocijaké internetové podnikanie nezaobíde.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.