seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Spätné odkazy

Ako spätný odkaz je možné označiť akýkoľvek odkaz, ktorý je z nejakej inej stránky nasmerovaný na sledovanú stránku. Jedná sa preto o spôsob, ktorým je možné previazať jeden konkrétny sledovaný web s niekoľkými ďalšími. Spätné odkazy tvoria pomyselnú chrbticu SEO optimalizácie, nakoľko majú obrovský význam z hľadiska vyhľadávania a prísunu nových návštevníkov na sledovanú webovú stránku. Zásadným však nie je iba ich získavanie, celkové množstvo alebo napríklad kvalita samotného odkazu. Zabúdať by sa totiž nemalo ani na správne nastavený web, ktorý hrá nemalú úlohu pri úspechu v tejto oblasti.

Zatiaľčo v súčasnej dobe sa uplatňuje predovšetkým nákup spätných odkazov alebo ich výmena, v minulosti sa vo veľkom využívali dva spôsoby získavania týchto odkazov:

V súčasnosti môžu byť posledné dve uvedené techniky získavania spätných odkazov penalizované, a preto sa uplatňuje práve nákup alebo výmena. Samotný spätný odkaz však môže byť chytro zakomponovaný v PR článku, ktoré sa v dnešnej dobe veľmi vyskytuje na všetkých typoch webov.

Prirodzené získavanie je najobľúbenejšie

Tí, ktorých web je všeobecne známy alebo z nejakého dôvodu populárny, môžu prejsť k takzvaným prirodzeným redakčným odkazom alebo natural links. Tieto spätné odkazy sú vytvárané zo strany cudzích webových stránok, a to bez toho, aby ste o ich tvorbu žiadali či za ňu platili. Z tohto dôvodu sú najobľúbenejšie, nakoľko sú vytvorené prirodzene a klient za ne nič neplatí.

Žiadosť o odkazy či nákup spätných odkazov

Ďalším spôsobom získavania odkazov môže byť žiadosť o spätný odkaz či jeho nákup. V praxi to funguje tak, že buď sa dohodnete s druhou stranou na vzájomnom prepojení webu spätnými odkazmi alebo si vytvorenie spätného odkazu smerujúceho na váš web jednoducho kúpite.

Umelo vytvorené odkazy

Niekým využívaná technika, ktorá je však mimoriadne riziková. Pokiaľ by vás napadlo, že si budete spätne odkazy tvoriť svojpomocne a vkladať ich napríklad do diskusií pod článkami alebo iným spôsobom ich vkladať tam, kam nepatria, dočkáte sa iba a len penalizácie.

Ako postupovať, ak chcete kvalitné spätné odkazy na svoj web?

Pokiaľ uvažujete o tom, že by ste zainvestovali do SEO optimalizácie, respektíve priamo do spätných odkazov, nemusíte kontaktovať najrôznejšie webové stránky a žiadať ich o vytvorenie odkazov. Získať kvalitné spätné odkazy je možné aj skrz Revolučné PR články, ktoré spĺňajú súčasné zásady SEO tvorby, pritom budú efektívne a z dlhodobého hľadiska rentabilné. Tvorba PR článkov je realizovaná skúsenými textármi, články sú následne umiestnené na vhodne vybrané weby, vďaka čomu je zaručený maximálny efekt bez rizika penalizácie.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorazové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy staviame na systému WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluningov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte prosím naše služby
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol