seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Propagácia od profesionálov

K tomu, aby se nejaký produkt na trhu dobre uchytil, je potrebné, aby bol verejnosti dokonale predstavený a aby bol pred touto propagovaný. Čo je možné učiniť prostredníctvom nejakej marketingovej agentúry alebo freelancera. A nejedenkrát je to tá najlepšia voľba, pretože nie každá firma dokáže súčasne realizovať dostatočne kvalitnú ponuku a súčasne sa starať o jej propagovanie, nie každá má čas, sily a prostriedky, ako to zvládnuť vlastnými silami.

A pre ktorú z týchto variánt sa rozhodnúť? Je lepšia marketingová agentúra alebo skôr freelancer?

Ako kedy a ako kde.

V prípade marketingovej agentúry sa dá spoľahnúť na to, že za ňou stojí väčší počet ľudí, ktorí majú rôzne znalosti a skúsenosti. Sú to experti, ktorí vedia, ako na to. A okrem ľudských zdrojov sú tu k dispozícii aj rôzne nástroje, tiež už vypracované a odskúšané stratégie, z akých je možné zvoliť tú najefektívnejšiu variantu.

Marketingová agentúra si poradí s každým online a niekedy aj offline marketingom, dokáže pripraviť komplexnú marketingovú stratégiu a zvláda marketing aj s realizáciou naprieč rôznymi kanálmi. A tiež komunikácia s ňou je ďaleko jednoduchšia než s freelancermi.

A plusom marketingovej agentúry je aj to, že je schopná výsledky svojej práce i vyhodnotiť a referovať o nich.

A pretože nie je ruža bez tŕňov, ako sa vraví, je aj tu po všetkých zmienených superlatívoch treba zmieniť i jeden nedostatok. A síce ten, že služby podobnej agentúry bývajú v porovnaní s freelancerom drahšie.

Freelancer má oproti agentúram výhodu v tom, že býva (až na toho špičkového) lacnejší. A jeho prednosťou je napríklad aj to, že si ho je možné najať na konkrétnu úlohu a potom sa s ním následne rozísť, bez nutnosti riešiť podmienky ukončenia zmluvy. Každý má svoju odbornosť a svoje skúsenosti a dá sa tak nejakého nájsť pre každý kanál.

Freelancera si potom je možné nájsť jedného rovnako, ako sa ich dá zamestnať viac.

Avšak vsadiť na freelancera predstavuje v porovnaní s agentúrou viac rizík. Napríklad v tom, že má čoby jednotlivec len obmedzenú kapacitu a zvládne len menej klientov. A pokiaľ niekto vsadí na nejakého nekvalitného, nespoľahlivého, má proste smolu. A pokiaľ sa vsadí na viac freelancerov zároveň, komplikuje to spoluprácu s nimi a ide o časovo náročnú záležitosť.

Každá z ponúkaných možností má proste svoje klady aj nedostatky. A hlavne je potrebné dôkladne premyslieť, na koho konkrétneho vsadiť.

A či už si firme vyberie tú alebo inú možnosť, nesmie zabúdať ani na vlastný marketing. Pretože ani bez toho to nepôjde.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol