Preklik

Ako preklik sa označuje kliknutie návštevníkom webovej stránky na určitý odkaz a úplné načítanie cieľového odkazu. Tieto odkazy sú najčastejšie tvorené reklamou, a preto ide z pohľadu inzerenta o žiaduci jav. O prekliku sa hovorí aj v súvislosti s modelom platby za reklamu na internete, akým je PPC čiže platba za preklik. Je však nutné rozlišovať kliknutie a preklik, nakoľko ide o dve odlišné veci. Totiž v prípade, kedy by návštevník určitej webovej stránky na odkaz klikol, ale neprišlo by k úplnému načítaniu stránky, nie je možné toto kliknutie na odkaz označiť za preklik, ale jedná sa o obyčajné kliknutie na odkaz.
Tento rozdiel má význam práve z hľadiska platby za reklamu, pretože pokiaľ by inzerent platil za kliknutie, a nie za nie preklik, mohlo by prichádzať k tomu, že užívatelia internetu si nenechajú načítať cieľový web, a preto nepríde k plnej interakcii s obsahom cieľového odkazu, čo pozíciu inzerenta značne znevýhodňuje.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Preklik
4.8 / 11 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol