Pokiaľ sa niekto venuje podnikaniu vo virtuálnom svete internetu, nemal by tak činiť s nasadenými pomyselnými ružovými okuliarmi. Teda rozhodne by si nemal myslieť, že si na internete zriadi svoj web, na ten vyvesí nejaké tie ponuky a potom mu to už bude zarábať bezproblémovo samo od seba. Aby to tam vynášalo, musí sa podnikateľ o niečo postarať a niečomu sa pre zmenu vyvarovať.
K tomu, aby sa biznisu na internete darilo, je potrebné tu v prvom rade vytvoriť ponuku, ktorá internetovú verejnosť zaujme už na prvý pohľad. Pretože len takéto prvotné zaujatie niečím črtá nádej, že užívatelia danú ponuku neignorujú a že zatúžia vedieť o nej viac. Čo je predpoklad pre požadovanú konverziu.
Lenže takáto ponuka sa určite nesmie obmedzovať len na svoju ľúbosť. Kvalitné vyobrazenia síce môžu vzbudiť záujem, ale potom musia prísť k slovu nevyhnutne aj textové záležitosti. Teda nesmie chýbať možnosť dozvedieť sa, čo ten konkrétny produkt ponúka, aké sú jeho prednosti , respektíve prečo si ho kúpiť práve tu, a nie niekde u konkurencie. Lenže takéto popisy tu nielen nesmú chýbať, ale nesmie sa to s nimi ani naopak preháňať. Všetkého moc škodí, a keby tu niekto zverejnil siahodlhý popis nevyvážených technických parametrov, návštevníci to nebudú čítať a odídu.
Rozhodne nie je od veci, ak sa teda časť informácií, hodnotení a podobných záležitostí presunie z hlavnej stránky napríklad do blogu, kam sa dajú navyše umiestňovať aj spätné odkazy.
Verejnosť musí byť prevádzkovateľom webu aj „rozmaznávaná“, musí mať pocit, že je to o ňu záujem. A k takejto komunikácii sa dajú využiť napríklad sociálne siete, kde sa dá podnikateľa kontaktovať aj hodnotiť jeho ponuky. Na čo môže internetový podnikateľ adekvátne reagovať, napríklad v podobe zľavových akcií alebo iných výhod, čo sa tešia obľube internetovej verejnosti.
A hlavne nesmú na webe chýbať údaje o tom, kto ho prevádzkuje, a jeho kontakt. Pretože ak niečo každého cudného človeka spoľahlivo odradí, tak je to skutočnosť, že mu niečo ponúka niekto, o kom sa nič nevie, kto „sa pod takúto ponuku nechcel podpísať“.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.